ádám83 2010.02.17. 07:13

Na éjszaka megint kirázott a hideg, de nam akárhogy!!!!!!!

Régebben is említettem nektek, biztosan emlékeztek rá, hogy néha olyan érzésem van, mintha lenne itt valaki. De nyilván ennek az az oka, hogy már több hete be vagyok ide zárva és kezdek megőrülni az egyedülléttől.

Tegnap éjszaka megint ilyen érzésem volt. Nem tudtam elaludni, mert nem tudtam kiverni a gondolatot a fejemből, hogy valaki figyel. Felültem az ágyba, és hangosan azt kérdeztem:

- Van itt valaki?

- Ha van itt valaki, akkor jelezzen!

Persze hülyének néztem, magam, nem is történt semmi pár másodpercig, csak hallgattam a csendet. Ekkor váratlanul megszólaltam MAGAMTÓL!!!!!!!

- Itt vagyok! - mondtam. - Itt vagyok! - ismételtem, majd felálltam az ágyról.

- Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! - mondtam, mint egy robot!

Tudtam magam kontrollálni, de mégis magamtól mondtam. Értitek??

- Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok! Itt vagyok!- ismételtem és körbe-körbe járkáltam a szobában mint egy idióta.

Én nem tudom ez hány percig tartott, de arra emlékszem még, hogy bezuhantam az ágyba és ma egész nap rohadtul kimerült vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr821762874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sad vagyok 2010.02.17. 12:08:09

Szerintem ez pszcihologia. Simán kezdesz megzakkanni. Monhatni, hogy van ilyen, ebben a helyzetben ... Simán együttérzek veled, ha az segit.
süti beállítások módosítása