ádám83 2010.04.30. 20:02

Úgy volt megbeszélve, hogy este nyolc órára ideér a csapat. Most van nyolc óra, ha nincsennek is a fejem felett, már nagyon közel kell lenniük.

Lehet, hogy csak a képzeletem játszik velem, de mintha nagyon halkan kutyák ugatását hallottam volna. Persze ez nem valószínű, mivel a föld alatt lehetek, több méter mélyen csak már annyira izgulok, hogy az idegrendszerem túl van feszítve.

Én viszont döntöttem. Nem volt könnyű. Egy nagyon nehéz döntést hoztam. Talán életem legnehezebb döntését. Azt hiszem ez lesz az utolsó bejegyzésem. 

Elforgatom a kereket. Bevállalom. A szobának költöznie kell. Felfedezték. Itt nem lehet többé. Megmentem. Akkor is, ha ez csapda, és halálos mérges gáz szabadulna fel, vagy felrobbannék, vagy beomolna a szoba. Kockáztatok.

Egész életemben nem hoztam soha egy olyan döntést, ami igazán mások érdekeit szolgálta volna. Most ő miatta döntök így. Bizonyítanom kell. Ezzel talán megmentem sokak életét is.

Drága kommentelők!

Köszönöm, hogy voltatok nekem! Hadd köszönjem meg Nektek az idáig nyújtott segítségeteket! Sok-sok jó tanáccsal láttatok el engem ez alatt a hosszú idő alatt. Hogy most pontosan mi fog történni, nem tudom. Talán egyszer megtudjátok. Talán soha. De hosszú és tanulságos volt az itt töltött idő számomra.

Kérem, bocsásson meg mindenki, aki szerette volna, hogy a kijutás mellett döntsek!!!! Ne haragudjatok rám ti se!! De azt hiszem az életem rettegésben telne. Hiszem, hogy igen komoly okkal vagyok itt, amit nem tudhatok le egyszerűen csak azzal, hogy itt üljek ölbetett kézzel. Talán ti is így döntenétek.

Bárcsak teljes életet élhetnék Veled! Bárcsak nem így alakultak volna a dolgok! :(( Bocsáss meg kérlek!!!!! Azt kívánom légy mindig is boldog!!!!

Most búcsúzom, és teljes erőmmel elforgatom a kereket.

 

SZERETLEK FLÓRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr901964697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Pé (törölt) 2010.04.30. 20:46:02

Kár, hogy nem jött össze a történeted vége.
Viszont, szerintem ezt valaki le fogja nyúlni, megírja könyben....
Azért nekem bejött.

Üdv, Pé

lordvico 2010.04.30. 20:57:31

köszi, követtem az elejétől, érdekes alapötlet volt és szerintem is érdemes lenne egy novellaként kidolgozni.

Mr Pé (törölt) 2010.04.30. 21:17:15

Na most egy jót röhögtem. :D
'Véletlenül' megjelent egy copyright felirat a jobbfent.
Mivan? Halálkeréktekerés előtt felhívtad skypeon a jogvédőirodát, hogy ugyanmár tegyetek egy lakatot a site ra? :D

Ezzel a Kopirájt cuccal az egész történetet hazavágtad. Egy új ember idetéved, és egyből levágja, hogy ez nem valós. Pedig néha nagyon izgalmas volt olvasni.

Mr Pé (törölt) 2010.04.30. 21:27:28

Viszont ha Te magad fogod kiadni, akkor igenis nagyon okos ötlet volt megírni a vázlatot blogban. Konkrétan kihasználtad az olvasókat. Hátha észrevesznek valami hibát, vagy bármit, ami lebuktat.
A blogon még nem gáz ha megbuksz vele, annál inkább a könyvben. És így készül egy tökéletes könyv. Szerintem ezért is nem irad meg a végét. Okos ember vagy Te! Grat!

Gordon Freeman 2010.05.01. 11:35:03

Nekem is nagyon teccett a blog, az eleje volt a legjobb, a legizgalmasabb, mikor még alig jártak ide gyökerek, akik lerombolták az egésznek a valódiságát...
De nekem végig tetszett, és nagyon remélem h könyvben, vagy vmien hosszabb formában azér vki megírja

Üdv Ádám, nagyon jó volt a blog, ritka érdékes oldalra találtam rá még októberben...
Cseppet se bántam meg h ezt végigolvastam, végig követtem...

Üdv!!!

Mr Pé (törölt) 2010.05.01. 12:20:44

@mqqq:

Kisbarátom... ezt a szemembe is mernéd mondani?
A blogon lehetőség van kommentelni. Ha valami nem tetszik Ádám brátunknak, akkor törli. Ezt gondoltam a blogról, miért ne írhatnám le. Nekem is tetszett. Nem kell ám faszozni. Főleg úgy, hogy nem tudod ki vagyok. Szóval vedd elő a hogyanbeszéljünkszépen szótárat.

mqqq 2010.05.01. 13:54:20

@Mr Pé: Látod a kis neved a kommentem előtt? Ugye, hogy nem. Akkor szerinted neked szólt? Nem. Ádámnak szólt, mert sikerült egy gagyi befejezéssel elbasznia ezt a remek ötletet. Amúgy ha neked szólt volna, akkor persze, bármikor a szemedbe is mondanám :)

Mr Pé (törölt) 2010.05.01. 20:01:43

@mqqq:

Oké! Azért ne egyél meg! Egyetértek, a végét majd megírja jól a könyvben. :D

Gabci 2010.05.02. 10:32:09

Nos, én nem követtem az elejétől a blogot, utólag olvastam el a kezdetét.
Az eleje tetszett, reális is volt (azt leszámítva, hogy miért és hogyan került a szobába). De aztán talán kezdtek elfogyni az öteletek, elég irreális és értelmetlen dolgok jöttek, az már annyira nem tetszett.

Amúgy volt egy olyan tippem, hogy 30.-án még lesz egy bejegyzés (végülis több is lett), amiben nem történik semmi különös, csak olyan lesz, mint a többi bejegyzés, aztán 1.-jén nem lesz folytatás :)
A másik tippem az volt, hogy valamit talál, vagy valami történik, ami után sikerül kiszabadulnia.

Egyébként még nem biztos, hogy vége a történetnek ... pl. előfordulhat, hogy a sztori szerint valami olyan helyre került, ahonnét pár napba telik elérni egy civilizált települést, ahonnét pl. megírja, hogy kiszabadult. Vagy esetleg megtalálták, de megsérült, és egy darabig kórházi kezelésben van. Stb.
Legalábbis így vég nélküli történetként nem sok értelme van.

Gordon Freeman 2010.05.02. 13:06:53

nah jah, a végét én is hiányolom..nem nagyon szeretem a befejezetlen történeteket...

Huzsi22 2010.05.02. 13:33:54

Ráadás : LEKERÜLT A COPYRIGHT jel :D

isaac_mendez 2010.05.02. 13:47:29

én ott látom a lap közepén.

Huzsi22 2010.05.02. 13:48:14

hmm nekem nincs ott :D

Huzsi22 2010.05.02. 13:50:08

ui: a történet eleje furcsa módon eltűnt ;)

mqqq 2010.05.02. 13:51:29

Az a kurva kerék átrakta a copyrightot a jobb felső sarokból a lap közepére !!!! Ennyi történt, Ádám meg éhenhalt.

isaac_mendez 2010.05.02. 14:48:30

mqqq te hány éves vagy?

mqqq 2010.05.02. 14:53:00

@isaac_mendez: bocs, nem ismerkedek a neten.

Gordon Freeman 2010.05.02. 15:53:27

Noss a történet elejére vittem, azaz "page 10"-re, és azt láttam, hogy az első /am nem az első, de nincs tovább/ bejegyzés az 1970 jan. 1-én került feljegyzésre...most akk mivan?XD

sajnos képet nemtok linkelni, mer nemtom hova feltölteni, de megvan, ha vki tud 1 oldalt, ahova feltom rakni, azt írja le pls, és felrakom

de nézzétek meg, télleg érdekes:D

mqqq 2010.05.02. 17:03:12

@isaac_mendez: nem érdekelnek a pedofil vágyaid, te buzi. ^^^

Gabci 2010.05.02. 23:37:55

@Gordon Freeman: amikor én bekapcsolódtam a blogba és elkezdtem olvasni, már akkor is ott voltak. Legalábbis volt 2-3 darab 1970. jan. 1-i bejegyzés.
Gondolom ott nem volt kitöltve a dátum, a Unix idő kezdete 1970. jan. 1. (Innét számolják a mp-eket, az volt a 0. mp)

mqqq 2010.05.03. 07:14:57

Jaja, valamikor a harmadánál jelent meg az az első, fals dátumos cucc.

Gordon Freeman 2010.05.03. 09:11:45

jaah, értem...akkor nem szóltam:D

mqqq 2010.05.03. 18:51:09

Remélem, senki nem kételkedik már benne, hogy az egész egy hatalmas kamu volt. Egy jó ötlettel indulva, béna tárgyalással és totálisan elbaszott befejezéssel, rengeteg olyan szállal, amik nem vezettek sehová, max egymásba.

A végkifejletbe biztos nem. Az egész megoldás annyira kézenfekvő és banális, hogy normális ember, ha ilyen helyzetbe kerülne, kb 2,5 óra alatt megtalálná azt a kurva kereket. Persze, ki kellett valamivel tölteni az időt április 30-ig, de minek kellett a Draco, minek kellett a sok béna fénykép, az kifordított fejű nő, az idétlen pendrive-os történetszál, a Victoros megbízhatatlan barát, és úgy általában a leírtak 90 százaléka? Simán lehetett volna egy két bejegyzéses blog.

Tudod a történetírás ott kezdődik, hogy átgondolod magadban a storylinet, és valahogy összekapcsolod az okokat az okozatokkal. Mert ez így totális átbaszása azoknak az olvasóknak, akik szerették volna élvezni az egészet.

Mindezek után mégis ki lenne kíváncsi a copyright alatti tartalomra, kedves Seres Gábor, Sátoraljaújhelyről? Megérdemled, hogy felfedtelek.

greg_miles 2010.05.03. 20:49:39

Te honnan veszed hogy ez be van fejezve?! Arra még nem, gondoltál, hogy nem ok nélkül maradtak nyitott kérdések?! Honnan gondolod, hogy nem lesz a jövőben "második évad"? :D Persze ez nagyrészt Tőletek függ. Bár gondolom illene választ adni jópár dologra.

Szóval kedves Szendi Ákos Budapestről, a kérdés az, hogy van-e rá igény.

Gabci 2010.05.03. 22:54:57

@greg_miles: valószínű itt a vége.
Még esetleg jöhet valami befejezés, hogy itt-és-itt kiszabadultam, stb., de nem látom már sok esélyét.
A sok titokzatos dologra, a rejtélyes könyvekre, fotókra, a mindenféle hangokra, a falbéli barátra, és hogy mi szerepe volt ez egészben Manuel Simonnak, vagy a Draco cégnek, vagy egyáltalán hogy miért került a srác a szobába, meg a többi dolognak a megvilágítására már nem fog sor kerülni.
Gondolom Te is érzed, hogy ez a történet már nem fog úgy összepasszolni soha, hogy minden szál a helyére kerüljön, és azt mondhasd, hogy na ez az, megvan mindennek --vagy majdnem mindennek-- az értelme.

Az eleje tetszett, azért is olvastam végig.
Voltak benne gyenge bejegyzések, meg aztán folyamatosan csökkent a színvonal. Persze ez érthető: nagyon nehéz úgy írni ilyen hosszan, hogy végig érdekes legyen, jó színvonalú és sokaknak tetszen. Szinte minden napra ki kell találni valami újat, ráadásul egy ilyen kis méretű helyiségben és ilyen kevés berendezésel, amit ha nagyon beindulsz, akkor végigkutatsz egy-két óra alatt totál aprólékosan az utolsó szögig, azaz sok új nem lehet benne minden nap.

k.marci 2010.05.06. 00:07:58

@greg_miles: Na jó... hogy csináljátok ezt az -egymás nevét kitalálgatom- dolgot...? de most komolyan...

pata[HUN] 2010.05.07. 19:27:42

Hát a befejezés drámai. Csak nem nézed a Lost-ot? Ott is egy kerék elforgatásával mozgatták el a Szigetet...

Gordon Freeman 2010.05.26. 14:22:22

Sztem Ádám már meghalt:D:D

Gordon Freeman 2010.07.09. 01:09:06

ezt az oldalt már nem is látogattyák, v mi???? O.o

ksstms 2010.08.24. 23:26:20

@Gordon Freeman: Az igazság az, hogy igen :D A történet pedig tetszik. Birom az ilyeneket. Ha megjelenik könyvben, már rohanok is a boltba :D

Gordon Freeman 2010.09.06. 17:57:29

:D:D én néha ha unatkozok még feljárok ide, hátha beír valami hülyeséget ,vagy valaki feltöri az oldalt :D

Am a történet nekem is qrvára teccik, ha lesz vmi könyv, én is megveszem:D

Mr Pé (törölt) 2010.10.12. 03:05:16

@Mr Pé:

ÉS IGEN! Kívánom, hogy legyen belőle nagy hasznod. Gondolom majd kiírod ide is, hogy hol és mikortól lehet megvásárolni.

mikopoki 2010.10.18. 21:41:05

Az oldalt a kedzdetektől olvastam, nagyon bejött, de ennek ellenére nem akartam kommentárokat írkálni. Most hogy véletlen újra idetévedtem, annyira megörültem a könyves megjelenésnek, hogy mégis írok:) Csatlakoznék az előttem szólóhoz, amint meglesz a megjelenés dátuma, cammogok a könyvesboltba megvenni:) Sok sikert a továbbiakban!!!:)

Gordon Freeman 2010.11.18. 19:45:11

Szintén!:D
Én is sok sikert kívánok! Sok embert jól átbasztál, sokat magadra haragítottál, de sokat megszerettetél magaddal...
Gratulálok! Remélem a könyvben jobban oda lesz figyelve a történet szálaira!

Gordon Freeman 2010.11.18. 19:45:55

már várom h megjelenjen:D
süti beállítások módosítása