ádám83 2010.04.30. 12:15

Rossz előérzetem van.

A rendőrség csapata kutyástól, sőt fegyverestől jön errefelé, mégis úgy érrzem nincs valami rendben. Ahogy vártam hónapokig a kiszabadulásom napját, most úgy félek tőle. Bárcsak lenne még egy kis idő kideríteni mi is folyik itt valójában. Bár úgy érzem, hogy a szobával való kapcsolatom olyan mértékben megerősödött, hogy egyre kevésbé vagyok képes elmenni innen.

Ne értsetek félre, alig várom hogy kiujussak innen de utána szerintem nem lesz minden rendben. Nem szeretnék legalábbis menekülni, és attól rettegni hogy mikor halok meg.

És mi van ha kijutok és azt követően újabb emberek kerülnek ide? Mi van ha van itt valami csapda? És ha majd fúrni fogják a szobát, történni fog valami szörnyűség?! Iov szerint ha elköltöztetem a szobát, azzal megmentek mindent.

Nem lenne tisztább a lelkiismeretem?!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr431963910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k.marci 2010.04.30. 12:44:01

Szerintem nem ok nélkül kerültél ide, vagy ha azt véled oknak, hogy valaki ezt az egészet megszervezte csakis miattad, 1 ember miatt, hogy utána "megvilágosodj", és máshogy éld ezentúl az életed, akkor szerintem rosszul gondolod...bárki is tette ezt, nagyobb tervei voltak veled, mintsemhogy kikerülj és éld tovább az életed... remélem érted

Csavard el azt a szart...
Miért szerinted ha kikerülsz innen normálisan fogsz tudni tovább élni?? Manuel Simon normálisan él mióta kikerül?... áh

Be a HERO!!!
süti beállítások módosítása