ádám83 2010.04.30. 18:46

Flóra még egyelőre mindig nem lépett be a közösségi oldalra.

A francba is!!! Igazán elküldhettem volna hamarabb is azt a levelet!!! Pedig az utolsó bejelentkezése épp nem sokkal azelőtt volt, hogy elküldtem neki a levelet. Sajnálom :((( Úgy tudnám szeretni! Úgy szeretném boldogan látni!!

Micsoda egy szemét gazember vagyok! Még csak azt sem tudom, van-e saját gyermekem! Kit érdemelne meg egy ilyen ember?! Mégis ki bocsátana meg egy ilyen embernek mint nekem?! Nem csodálom, ha meg kell halnom...

De tény, hogy eddig valahogy nem azt az életet éltem, amit élnem kellett volna. Mintha a korábbi kinti életem nem az lett volna aminek lennie kellett volna...furcsa...A kerék viszont mintha már nyikorogna egy kicsit!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr691964785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.04.30. 19:03:54

haggyad a francba azt a kereket, sztem várd h megmencsenek!! ezek az emberek csak be szeretnék mesélni neked h sz4r lesz odakinn az életed, közbe meg nagyot nevetnek rajtad a hátad mögött, hogy "de hülye, bevette"....

Ha odakinn rosszabb lesz az életed, az csakis az eszednek köszönhető, mert bebeszéled magadnak!!

Figy!!
Vki mondja neked, hogy ott van vmi...De te nem látod, aztán már többen mondják h van ott vki, akik szintén tudják h nincs ott semmi, csak téged akarnak beetetni, és akkor már elkezded látni a semmit...így van ez az érzésekkel is!

Bebeszélik neked, hogy féjj, közbe meg semmi okod a félelemre!!
süti beállítások módosítása