ádám83 2010.04.29. 22:35

Nemrég újra találkoztam Iov-al.

Azt hiszem klezdem megérteni a dolgokat. Idézek fejből (bocs a béna fogalmazásért, szóról-szóra nem emlékszem).

Amikor előjött a falból így kezdte:

- Nos Ádám, sikerült dönteni?

Úgy éreztem, mostmár határozottnak kell lennem. El kell döntenem végre egyszer s mindenkorra, mit akarok.

- Igen. Teljes életet szeretnék. Kijutok innen és boldoggá teszem Flórát. - feleltem.

- Ádám... - sóhajtott - mennyivel fogod jobban érezni magad ha azzal nyugtatod magad, hogy minden rendben lesz? Flóra válaszolt már?

- Nem.

- Ismét sóhajtott - Honnan tudod, hogy egyáltalán szóba fog állni veled valaha is?

- Kell valami remény, ami erőt ad.  - mondtam. Tudat alatt talán...ez tartott mindvégig életben. Hinnem kell benne.

- És magadbam hiszel? - kérdezte.

- Nézd. Meg kell próbálnom. Ha meg kell halnom, meg kell halnom. Ígyis-úgyis meg fogok.

- Nézz körbe Ádám! Szerinted mi értelme volt egy mindennel felszerelt szobának, ha meg kell halnod benne?! Tudod jól te is, hogy okkal vagy itt! Ha kijutsz innen, akkor saját magad elől fogsz megfutamodni! De a saját valóságod elől akkor sem tudsz elmenekülni! Még mindig itt a lehetőség, hogy...

- Hogy?? - kérdeztem.

- Akár hős is lehetsz! - szólt Iov. Ekkor nagyokat néztem.

- Hogy érted azt hogy hős? Méghogy én??

- Mentsd meg a szobát, mentsd meg a világot. Emlékszel? Ha elmenekülsz, azzal folytatódni fog a lánc és a szoba további áldozatokat követel majd. Eldöntheted, hogy megmented-e magad és másokat is. Eldöntheted, hogy te legyél-e a következő...vagy te legyél az utolsó.

 

A szoba mibenlétével kapcsolatos fejtegetéseim egyre inkább igaznak bizonyulnak. Fogalmam sincs, hogy hogyan, de tény, hogy előttem több száz ember volt ebben a szobában és ennek még nincs vége, hacsak nem lépek valamit. Talán mégsem kellene hagynom, hogy megtaláljanak. Talán a szoba büszke lesz rám, ha megmentem. És ha megmentem, megmenthetem a világot is.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr571963123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása