ádám83 2010.04.29. 14:23

Ma délelőtt megkezdőtött a kiszabaítási akció. Mivel a megadott koordinátát annyira nehezen lehet megközelíteni, a helikopter is csak néhány kilóméteres távolságban tud leszállni biztonsággal. Úgy tudom, a helikopter többször mfordult. A szüleim is rajta voltak, a leszállás mellett felállítottak egy rögtönzött laboratóriumot, ha lehet így nevezni.

Mindenképp gyalog indul el a csapat, hozzák a felszerelést. Az automatizált mélyfúró vagy hogy hívják cipelése okoz gondot, mivel egy több száz kilós szerkezetről van szó. Mindemellett ismét volt egy álmom.

Ezúttal egy januári napon pillantottam meg magam a temetőben ahogy a téli fagy kikezdte a koporsómat benne kukacos testemmel, ahogy a férgek és a rovarok lakmároznak az arcomból. Szörnyűséges volt...

Ezenkívül az éhség teljesen eluralkodott mostmár rajtam. Meg tudnék enni bármit, még a vasat is, ha szerves lenne. Ha ez így megy tovább, kénytelen leszek levágni az egyik újjam.

A talajzatot pedig folyamatosan verem az asztal alatt. Nekem úgy tűnik, egy nagyobb üreg van alatta. Be is fér már a kezem, de nem tudtam semmit se kitapogatni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr641961991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.04.29. 14:59:03

még jó hamar ütöttél a betonon 1 akkora lyukat...:D
hajrá, üsd tovább, lehet h élelem lesz ott!!
vagy a kijárat...

ádám83 2010.04.29. 15:35:49

Úgy csináltam, hogy odahúztam a szekrényt és borítgattam a lábát. Így a nagy súly ránehezült a lyuk szélére és egyre nagyobb darabokat tört fel.

Ha több erőm lenne, gyorsabban haladnék.

Gordon Freeman 2010.04.29. 20:35:36

nah ja, ne törődj az éhséggel, lehet h ott lesz kaja!!!!
süti beállítások módosítása