ádám83 2010.04.30. 00:44

Egész éjszaka sírok. Több hónapja itt vagyok egyedül, nem láttam a barátaimat, a szeretteimet, akik nagyon hiányoznak :((

Flóra sem írt még.

Mégis egy olyan elhatározáson gondolkodom, ami vagy őrültség, vagy hőstett. Hm, miket beszélek én...:D Vicces vagyok nem?

De nem tudom...a ládában lévő képek azt bizonyítják hogy voltak itt előttem, és lesznek is, hacsak nem csinálok valamit. Lehetnek következő áldozatok. Úgy érzem utánam lesz még valaki. Vajon akik itt voltak előttem, ők nem tudták mit kell tenni? Nem voltak elég bátrak?

És Manuel Simon, az egyedüli ember aki kijutott, ő még mindig menekül a "halál" elől? Lehet ettől akar engem megóvni, mert ő is csak menekül? Milyen titkokat őriz?

Jajj, nem tudom. Szerintetek mit csináljak?! Pusztulok meg az éhségtől. De reggel elindul a csapat és itt is lesznek a délutáni órákban. Addig mentsem meg a szobát? De hogyan??

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr181963151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása