ádám83 2010.04.30. 08:53

Nah, haladtam az ásással. Szétvertem a betonzat egy jó részét. Nagyon féltem mit találok, de úgy látom, valami fémes kerékszerű dolog van az üregben. Mint egy...kerek fémzár, mint amilyen a páncélszekrények vagy a tengeralattjárók ajtaján van. De ez elég nagynak tűnik. Még nem néztem meg teljesen, de szerintem ezt forgatni kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr811963176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mqqq 2010.04.30. 08:55:37

Eljött a nagy nap! Ma végre meghalsz. Örülsz?

Gordon Freeman 2010.04.30. 10:11:46

Nah ja, itt van ápr. 30-a...Kiváncsi vok, mi fog történni ma...
Sztem verjed szétfele azt a padlót

Iov-val meg ne törődj, magadat mentsd! Nézd meg, Manuel Simon is kijutott, és még nem halt meg...ennyi

SZABADICCSÁTOK KI ÁDÁMOT xDD
süti beállítások módosítása