ádám83 2010.04.30. 16:28

Egyre jobban szorít az idő!

Kértem a szüleimet hogy továbbítsák a rendőrség felé, hogy legalább egy kis időt hagyjanak még nekem gondolkodni, de már nagyon közel járnak! Szerintem néhány nagyobb domb és fás terület választ minket el egymástól.

Beszélni akartam egész délután Iov-al, de NEM JÖN ELŐ!!!!!!!!!!!!

Nem igaz!! Áhh!! Próbálom elforgatni ezt a szart is, de nem mozdul. Nagyon nagyon rossz előérzetem van!!!! Nagyon durván érzem hogy így nem lesz jó. És ami a legrosszabb az az, hogy a szeretteim nem értik meg ezt!!!

Mostmár meggyőződésem, amit Iov javasolt, hogy el kell költöztetnem a szobát! Úgy érzem végre van valami életcélom. A kérdés az, hogy bevállalom-e így az utolsó pillanatban. Egész délután mérlegelek, majd megőrülök már annyira ideges vagyok!!!

De még azt se tudom, mi fog történni pontosan, ha elforgatom a kereket!! Vagy hagyom a francba az egészet, vagy mostmár tényleg csinálok valamit!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr841964658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása