ádám83 2010.04.28. 23:50

Sikerült beszélnem Iov-al. Előjött a falból :)))))) Tetszik nagyonez a mutatványa. Irigylem.

Kész tények elé állított. Megpróbálom idézni a párbeszédünket. Már ahogy előjött, rögtön tudta, miről akarok beszélni. Dehát ő olvas az ember fejében.

- Nos Ádám, hogy sikerült dönteni? (rögtön így kezdte, erre a kérdésre pontosan emlékszem)

- Szóval ha kijutok innen meghalok, igaz?

 - Ha arra gondolsz...semmi sincs előre elrendelve. A levél nem azért esik le a fáról mert le kell esnie. A virág nem azért nyílik ki tavasszal mert ki kell nyílnia. Te, mint mindenki más csupán kiválasztasz egy lehetséges eseményt a sok közül, ráhangolódsz és az bekövetkezik. Nincs szabály arra, hogy ennek és ennek kell megtörténnie.

- De ha ez nincs előre meghatározva, akkor honnan tudod hogy meg fogok halni?

- Mert emellett döntöttél. A szoba ha nem hívott volna, te már rég halott lennél.

- Akkor most képzeljem el ezt a szobát úgy mint egy menedéket a halál elől?

- Ne. Képzeld el úgy mint egy lehetőséget. Nem kötelező meghalnod, ha nem akarsz.

- De azt mondtad, már ráhangolódtam erre az eseményre és ez fog bekövetkezni.

- Jelenleg igen. De a szabad akarat mindig érvényesül.

Ekkor csend lett és gondolkodóba estem. Próbáltam felfogni miket beszél. A tabletta nagyon zsibbasztott. Később így szólt:

- Egy valamit elárulok: ha kijutsz innen, azzal becsapod önmagad és másokat is. Már jönnek érted. De még van időd dönteni. Elkerülheted azt is, hogy műsok is ugyanerre a sorsra jussanak mint te. Nem kell többé másoknak a szobában meghalni. De ez csak rajtaad múlik. Nem emlékszel az üzenetre? Mentsd meg a szobát...mentsd meg a világot!

- Mentsd meg a szobát, mentsd meg a világot... - motyogtam. És mit értesz ez alatt? - kérdeztem.

- Költöztesd el a szobát!

Ekkor egy pillanat alatt átfutott az agyamon mit kell tennem. Megfogtam egy fémdarabot és gőzerővel verni kezdtem az asztal alatti részt. Próbáltam törni a betont mint az őrült. Már keletkezett rajta egy kisebb lyuk, de annyira lefáradtam és annyira kimerültem az éhségtől hogy képtelen vagyok folytatni. Muszáj aludnom. Holnap folytatot. És holnap indul a csaapat is a hegyekbe. Még az előtt meg kell tudnom mi van ott, mielőtt ideérnek.

Iov szerint ha már itt lesznek, késő lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr491960825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása