ádám83 2010.04.11. 03:08

Hallgatóztam ma este is a padlózaton, de nem hallottam semmit. Most csend van. Viszont nyugtalanít valami. Ma nem jelentkeztek a szüleim, se a nyomozók, pedig minden nap tartjuk a kapcsolatot. Nem értem mi történhetett. Mondjuk nem kellene ennyire stresszelnem se. Már több hónapja szüntelenül kutatnak utánam, ha belegondolok, nekik is jár a pihenés...

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr261911044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLABLABLA 2010.04.13. 10:36:45

Szia,közeleg az ápr 30,és te kicsit sem vagy kétségbe esve?Naponta egy 2 soros bejegyzés,vagy esetleg 2 naponta 1???

jah,és h mi fog történni ápr 30-án?a blogot törlölni fogják,vagy fogod,hogy mindenki azt higgyen amit akar:D:D

Gordon Freeman 2010.04.13. 18:03:09

mondjuk ha igaz, ha nem, pár kérdésre kéne válasz... de a legfőbb kérdésre sztem sose tudjuk meg...

BLABLABLA 2010.04.13. 20:49:06

De rossz h megállt az egész történet:(Sztem itt már egy kicsit izgisebbnek kellene lenni,hogy az olvasót magával ragadja.....Sajnálom:(
süti beállítások módosítása