ádám83 2009.12.10. 21:52

Hát ez kurvaszar volt!!!!!!! Még sohasem éreztem magam ennyire egyedül!!!!!!!! Kimondhatatlanul féltem, hogy mi lesz itt velem, ha net nélkül maradok!!! Áhh........................

Elment, mihelyt lekapcsolták az egyetemen, elment nekem is! Mostanáig nem volt net, epdig már visszakapcsoltáke gy ideje. Kérdem én: miért?? Két óra volt mire kaptam IP-t a DHCP-től. De a lényeg, hogy mostmár tudjuk, hogy az egyetemi hálózatban vagyok, és ez hihetetlenül nagy előrelépés és örömmel tölt el mindannyiunkat!!!

Kb 20 perce van netem, már kapcsolatba léptem a szüleimmel, a nyomozókkal is!! Van egy gyanúm, hogy a router kereshette a proxyt és onnan nem kaptam további IP-t, nem tudom..

De a következő lépés az lesz, hogy lekapcsolják az áramot is az egyetemen, muszáj megnézni, hogy egy elektromos hálózaton vagyok e, mert ha igen, akkor megkezdődhet a kutatás és az ásás az egyetem területén.

A nyomozók szerint ugyanis addig kár elkezdeni felforgatni az egyetem épületét, amíg nem lokalizálják, hol lehetek. Minél pontosabban be akarják hatátrozni hol vagyok, és csak azután kezdődhet a nagyszabású akció.

Még most nem tudom, mikor fakarják az áramot is kikapcsolni, csak 5 percről lenne szó, de mondtam a szüleimnek, meg mindenkinek, hogy ha lehet úgy csinálják már, hogy az egyetemi szervert hagyják futni, bár az egyébként is szünetmentes, úgyhogy valószínüleg lesz netem. Hiszen most végülis a szervert és a hálózatot kapcsolták ki.

Még egy ilyet nem bírnék ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Úgy örülök, hogy újra itt lehetek!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr131589268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.12.10. 21:58:17

Üdv újra köztünk!!!:D
Remélem erre minél hamarabb sor kerül, de csak holnap!!!

Huzsi22 2009.12.10. 21:59:04

Örülünk hogy újra velünk vagy nyugi mi veled vagyunk!!!!KITARTÁS!

ádám83 2009.12.10. 21:59:21

Hát most épp ezen gondolkodnak, hogy ma vagy holnap. Még tanakodnak...

Gordon Freeman 2009.12.10. 22:05:29

sztem legyen holnap! most fáratt vagy, nagyon rosszul hatna rád, ha megint egyedül maradnál!!!

MMate 2009.12.10. 22:26:01

Szerintem teljesen mindegy, hiszen már elég régóta odabent van, hogy ne számítson mikor van éjjel és mikor nappal

weki 2009.12.11. 08:10:08

Szvsz jobb lenne az éjszaka vagy még inkább a hajnali órák, mert napközben jobban zavarná az oktatási munkát az egyetemen belül! A létfontosságú rendszerek meg úgyis szünetmentes tápra vannak téve...
süti beállítások módosítása