ádám83 2009.11.28. 16:12

Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, mégsem próbálom meg a rövidzárlatot. Helyette tovább fúrtam. Találtam a falban valami érdekeset. Egy következő réteget. Még nem tudom biztosan mi lehet, de szürkésbarna színű.  Úgyhogy folytatom tovább a fúrást, kiváncsi vagyok, mi ez.

Két drótot akartam a konnektorba dugni, melyek egymáshoz érnek. De ezt azért nem tartom jó ötletnek, mert ha elmegy az áram, akkor én itt koromsötétbe kerülök! Bele se merek gondolni! Akkor mivel világítsak? A hűtőből is elmnegy az áram, meg mindenhonnan! Ráadásul lehet, hogy a levegő is elfogyna, mert mi van, ha valami elektromos berendezés nyomja ide a levegőt?

Nem rossz az ötlet, de nagyon kockázatos! Mégse merek belemenni...Megnézem, mi ez a réteg.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr291558870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.28. 16:25:26

2 órakkor ezt akartam leírni, hogy ne csináld, mer mivan ,ha nincs a közelben semmi/senki, és nem nyomja vissza az áramot... csak el kellett mennem, és így nem írtam :D
Az a réteg lehet az is, hogy Van most az a szoba, amiben te vagy, és hozzá van építve egy házhoz/pincéhez, és most annak a rétegét kaparászod! hajrá, már tuti nincs sok hátra! kocoktasd meg! tömör még az is?? valamivel puhább?? most próbájj rálocsolni 1 kis vizet!

Jah, és az msn-ed mikor írod le??

Endike 2009.11.28. 16:57:57

jól döntöttél h nem csinálsz zárlatot..remélem kikerülsz onnan..HAJRÁ megint!:D
süti beállítások módosítása