ádám83 2009.11.23. 22:13

Van egy jó és egy rossz hírem. A rossz hír az, hogy szakadozik az internetem. A jó pedig az, hogy beszéltem a szüleimmel MSN-en keresztül, itt vannak Fogarason és a rendőrség is már keres engem.

A panziót eddig nem találták meg, de mondtam nekik, hogy hol keressék, merrefele.

Közben folyamatosan dörömböltem a falakon, de reménytelen. Fájnak a kezeim. A hozzászólásaim között kb olyan 1-2 óra telik el, ezalatt folyamatosan keresgélek a szobában valami kiútra utaló jelet. De semmi. Egy ágy, mellette egy szekrénysor, amellett egy kis fürdőkabin a mosdóval. A túloldalon a hűtő, mellette egy szekrényen további élelem, itt előttem pedig az asztal és rajta a gép. A gép egy régebbi Asusd A6RP modell, angol nyelvű Windows XP-vel, szerintem másolat.

Eddig se az RTL klubtól, se a TV2-től nem válaszoltak! :( Tényleg ennyire komolytalannak tűnök??!! Nem hiszem el! Itt vagyok egy rohadt szobába bezárva, mintha el lennék temetve, és senki nem vesz rólam tudomást?? Emberek!!!!!!!! Segítség!!!!

Ez egy élő blog, itt vagyok egy zárt szobában a föld alatt vagy hol, internetkapcsolattal!!! RÖHEJ AZ EGÉSZ!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr631547616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása