ádám83 2010.04.26. 08:08

Megírtam piszkozatban egy levelet, amit elküldök Flórának. Az egyik közösségi oldalon (szándékosan nem mondom melyiken) rajta van, bár már lehet említettem.

Leírtam neki hogy sajnálok mindent amit tettem, remélem egyszer megbocsát. Az ember mindig olyankor veszi észre hogy valami mennyire fontos volt neki, amikor már nincs. Így utólag azt kell, hogy mondjam, sokkal teljesebb életem lett volna ha vele maradok sőt, boldoggá tehettem volna valakit. Lett volna értelme az életemnek is. 

Most hova jutottam? Hiába a munka, a karrier, a pénz, ti is láthatjátok, hogy itt rohadok bent...semmi értelme. Megfosztottam magamtól egy gyereket is!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((((( Azóta se volt valami jó kapcsolat azokkal a barátaimmal, akik Flórát támogatták, a szüleimmel se volt valami jó a viszonyom mióta Flórát elhagytam. Velük csak azóta értékelődött fel, mióta a szobában vagyok.

A levelet már vagy háromszor olvasom újra. Belinkeltem neki a levélbe ennek a blognak a linkjét is. Még gondolkodom, elküldjem-e egyáltalán.

Hamarosan kijutok, nemsokára jönnek értem, itt lesz a lehetőség, hogy jóvá tegyem a dolgokat...csak sajnos ez nem lesz ilyen egyszerű :((

 

Egyébként hihetetlen érzés, hogy ennyi volt :))) És pont 30-a körül, azért ez nem hihetetlen? Egyre inkább úgy érzem, előre megírták mikor fogok kijutni :))

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr91951824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása