ádám83 2010.04.17. 10:54

Megállíthatatlanul fogy a kajám. Ha mindent jól számoltam össze, 2 hétre elegendő az élelmem!!! 2 hét!! Az semmi!! Áhh, én nem sok jót sejtek :(

Ha mégis kijutok majd innen, 100%, hogy az első náthavírustól lebetegszem, krónikus gyengeségben fogok szenvedni legalább egy hétig és farkasvagságom is lesz.

Nemrég kerestem Skype-on a kintieket, sikerült beszélnem az egyik szülőmmel. Azt mondja, "A Victor gépében lévő egységgel nem tudnak mit kezdeni", ezért keresik a pendrive-ot továbbra is.

Ebből én azt vettem ki, hogy a winchesterrel nem tudnak megbírkózni? Gondolom le van kódolva a filerendszer na és? Ha jelszavas védelmet használt Victor, akkor kérdezzék meg tőle. Nehogy már ilyeneken múljon ez az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr991928862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása