ádám83 2010.04.14. 20:09

Nah, írt nekem. Megint csak egy anonim mail szerverről. A levélben az áll hogy sajnálja azokat a kínokat amiket átéltem eddig, de ez volt az egyetlen út. Most nem értem, ezzel mire céloz, hogy egyetlen út.

Azt írja, hogy a tabletta egy növényből készült a Draco Szövetség egyik kutatási osztályán. A növény gyökerének alkaloidái erős hallucinogének, akár az LSD. De ez a növény azonban nem akármilyen hallucinációkat okoz. Sorsfordító látomásokat!

Ha kipróbálom,  találkozhatok lényekkel...halott nagyapámmal és más halottakkal is.
Az anyagot egyes sámánok  ayahuascának hívnak. Ez tartalmazza  egy dimetil - triptamin nevű anyagot, amely valójában a növény pszichoaktív alkaloidjának  tiszta kivonata. Manuel azt írja, hogy akinek beadták ezt a szert...azok olyan élményekről számoltak be, melyeket el se tudunk képzelni! Ezek a beszámolók megváltoztatták a Draco Szövetség valóságról alkotott képét.


A dimetil – triptamin egy teljesen másik csatornára állítja az agyat. A DMT beenged minket a többi csatornára is! A többi létsík itt van az orrunk előtt, átszövik valóságunk minden részét. A DMT...amit én a kipróbálástól kezdve csak spirituális molekulának hívok...elvezet bennünket  más valóságokba. Mindezek ellenére valamennyire kételkedve olvasom Manuel Simon sorait.

Ugyanakkor személy szerint mindig is fenntartottam annak lehetőségét, hogy a szellemvilágok és a természetfeletti lények, amelyekről a sámánok is beszélnek, létezhetnek valamiféle objektív formában, amellyel a halllucináló agy képes kapcsolatba lépni, azaz nem egyszerűen ugyanannak a hallucináló agynak a fantasztikus és szubjektív kotyvalléka csupán. Mindez felbátorított arra, hogy én is megtapasztaljam mindezt, ezért is próbáltam ki a szereket.

 

 

Ja és elárulok nektek mégvalamit kedves olvasóim, amit eddig szintén jobbnak láttam inkább eltitkolni:

A tabletták kipróbálása előtt nem egyszer előfordult, hogy lekapartam az egyikről néhány miligrammnyi port és felszívtam kiváncsiságból, és ily módon lőttem be magam néhány éjszakára. Ilyenkor találkoztam mindig a falban lakó barátommal, a szer lehetővé tette, hogy lássam és kommunikálni tudjak vele.

 

Egyvalamitől azonban futkos a hátamon a hidegÍ: az utóbbi időben már józanul is előjön , olyankor is, amikor teljesen tiszta vagyok. :-S

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr241919352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLABLABLA 2010.04.14. 20:53:41

Jaaaaaaj,ez de nagy kamuuuuu.Eddig nem vettél be semmit,és jött a barátod a falból???Miért cseszted el ennyire a végét Ádám??
Most az fog következni h azért zártak be téged ide,mert kísérleteznek h rád hogyan hat a cucc?Ne legyél már nevetséges!!!!

ádám83 2010.04.14. 21:07:32

A tabletták egy fiok mélyén voltak mint mondtam. És én egyáltalán nem hinném, hogy itt a tablettákon lenne a hangsúly.

Biztos vagyok benne, hogy okkal tették be a szobába, nemhiába bíztatott Manuel Simon is, hogy használjam.

De azt kizártnak tartom, hogy az előttem itt lévő valamennyi embert csak egy tabletta miatt zárták volna be ide.
süti beállítások módosítása