ádám83 2010.03.17. 23:02

Ha belegondolok, mennyi mindent csinálhattam volna ez idő alatt, amióta itt vagyok. Csak az idő megy ezzel az egésszel. Mostmár azt kívánom, ha a halálomat kívánják, akkor legyünk túl rajta, mert én már nem bírom.

EL tudjátok képzelni milyen érzés ennyi ideig sötétségben lenni? Nem is tudom mikor láttam utljára napfényt. És úgy érzem allergiás is vagyok már a porra, azelőtt soha nem voltam az. Hála annak, hogy egy gramm vitamint nem fogyasztottam már lassan négy hónapja.

Itt fogok megrohadni :((

És mintha a rendőrség se olyan erővel dolgozna már mint azelőtt. A szüleim persze továbbra is ki vannak borulva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr171848479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.03.19. 11:28:34

Mert, mi mindent tudtál volna csinálni ezidő alatt????

mqqq 2010.03.19. 16:10:19

Mondjuk írhatott volna egy értelmesebb blogot.
süti beállítások módosítása