ádám83 2010.03.15. 00:14

Áhh, na most rendesen felállt a hátamon a szőr!!

A múltkor említettem nektek, hogy a láda amit találtam, tele van mindenféle régi képpel! Na van pár kép, ami nem csak a szobáról szól, hanem különböző helyszínek, tárgyak vannak rajta, persze fekete-fehér mindegyik!

És most éjszaka kaptam egy e-mailt, amelyben egy kép volt csatolva. Az e-mail az itt beállított Outlook Express-es postafiókomba jött! A kép UGYANAZ, amit itt tartok a kezemben, KÉPKERETTEL EGYÜTT és a ládából származik!

Belinkelem az e-mailben kapott képet:

http://kepfeltoltes.hu/100315/y32c46_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na, ugyanez van a LÁDÁBAN IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csak szarabb minőségben. Nem értem...

Mivel a kép, amit a kezemben tartok, nagyon réginek tűnik (legalábbis már sárga a képkeret hátulja, ami papírrétegű), feltételezem, hogy nem photoshoppolt, hacsaknem volt Adobe Photoshop meg Pentium a 70-es években!!!

Tehát amit kaptam (meg amit be is linkeltem), az valami scannelt kép lehet, vagy lefényképezték a képet magát, amit a kezemben tartok. Csak azt nem értem, ennek mi értelme lenne?

A képkeret egyébként ilyen fémes bronzszerű, és ugyanúgy benne van a ugyanezen képkeret fotója az azt tartó nővel!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr991840149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.03.15. 10:49:12

elég hátborzongató kép..:D
foggggalmam sincs, mit jelenthet....

végülis érdekes.....

Gabci 2010.03.27. 23:35:06

Nem csak photoshoppal meg számítógéppel lehet montázst csinálni ... már 100 évvel ezelőtt is tudtak fotótrükköket létrehozni ...

Meg hogy a képkeret hátulja régi, attól még nem biztos, hogy a kép is régi.
süti beállítások módosítása