ádám83 2009.12.31. 10:53

Hamarosan új év. Én meg itt rohadok még mindig. Sohasem töltöttem még egyedül a Szilvesztert. Legalábbis egy bezárt szobában nem. Érdekes. Szerintem a rendőrség és a szüleim lelkük mélyén már feladták a keresésem. Nem alszanak, nem esznek normálisan. Van egy határ, ami után már nem lehet ezt bírni. Ugyan keresnek továbbra is, de mégis merre? Hol? Bejárták az egész megyét, öt járás rendőrségén indítottak keresőcsoportokat, de semmi.

Közben folyamatosan jár az agyam. Mit jelentenek a számok? Mik ezek a furcsa tágyak? Mi van a ládában? Hogy került a képbe ez az író? Mi ez a Draco nevű cég ? Miért kezdett el Victor titkolózni? És ami a leglényegesebb: hogya francba jutottam be ide?

Szerintem én többet gondolkodom mint a rendőrség.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr31634644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása