ádám83 2009.12.15. 22:43

Kipróbáltam, hogy beleköpök a szellőző csövébe, hátha sikerül megállapítani a cső hosszát. Az a baj ezzel, hogy hiába próbáltam, a víz nem tudott valami messzire menni, mivel keskeny a cső. Vízszinteset meg nem tudok köpni...

Viszont letöltöttem azt a programot, amivel meg lehet nézni a gép szériaszámát. Nekem a freeware verzióval működik. Én ezt továbbküédöm Victornak, hogy kérdezzen rá az Asusnál. Hátha sikerül kideríteni, kik vitték. Ha meg nem adnak ki ilyen adatot, akkor majd a rendőrség...

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr481601033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weki 2009.12.16. 07:39:24

Egyből rendőrség vagy mindkettő lehet hatékonyabb lenne...
süti beállítások módosítása