ádám83 2009.11.25. 13:54

Eljutott a hírem az MTI-ez is. Ha ők tudnak rólam, akkor mostmár az egész ország tud. Közben folyamatosan fúrom a falat, de baromi fárasztó. Mintha csak egy börtöncellából akarnék megszökni, olyan ez az egész. Most megpróbálom a többi falat is fúrni, hátha valamelyiknek gyengébb az anyagszerkezete.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr621551511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.25. 14:25:17

táh remélem akkor, hogy az egész ország vagyis lehetlőleg egyre több kutató csoport fog hozzád eljutni és segíteni! vagyis keresni, és remélhetőleg meg is találni!

Gordon Freeman 2009.11.25. 14:26:25

Remélem minél hamarabb tudomást szerez erről az egész ország, és minél több kutatócsoportot küldenek majd a keresésedre, és remélem minél előbb megtalálnak!

Gordon Freeman 2009.11.25. 14:29:44

Remélem minél hamarabb tudni fogja az ország, és kutatócsoportokat küld a keresésedre, és minél előbb megtalálnak!

/3x küldtem el az ütis, nem adta be!:|/

Gordon Freeman 2009.11.25. 14:55:49

Remélem hogy eljut az egész országra a hír, és minél több kutató csoportot indítanak a keresésedre, és hamar megtalálnak!

ffrreemmaann 2009.11.25. 15:08:55

Gordon Freeman vagyok, csak vmiér nem tuttam írni a másik acc-ommal :S

Szóval:
- Remélem hogy hamar eljut a híred az egész országra, és minél több kutató csoport indul a keresésedre, és minél hamarabb megtalálnak! bízz ebben sztem! én mint írtam, hallgass vmi zenét is!

Gordon Freeman 2009.11.26. 16:49:47

sry a sok kommentér xDD
süti beállítások módosítása