ádám83 2009.11.24. 18:37

Na elkezdtem verni a falat. Az egyik kommentelő javaslatára folyamatosan vizezem, hogy könnyebben tudjam ütni. Az egyik sarok mellett kezdtem el, megpróbálok minél mélyebbre hatolni. Kurvára kemény ez a beton egyébként, nem egyszerű ez, de nem érdekel. Addig verem, amíg lyukat nem találok. Ha kell, egész nap, egész éjszaka ütni fogom a falat. Az egyik széklábbal ütöm, csak közben megálltam pihenni. A kenyerek és a zsemlék leginkább a Tescos-ra hasonlítanak. Legalábbis ha hasonlítanom kellene őket valamihez. A rendőrség már nyomoz a boltokban is, Róbert és Mariann az erdőt kutatják.

Itt a föld is beton, teljesen simára le van csiszolva. Először nem értettem hogy miért van ennyi víz itt, amikor van saját mosdóm. De most az előbb, ahogy meg akartam mosni az arcom, majdnem elkapott a hányinger. Olyan klóros fertőtlenítőszagú a csapvíz hogy ihatatlan. De legalább mosakodni lehet vele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr101549551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:42:04

mint írtam, keress a padlón is vmi rést ha csak beton, ha csempe/linóleum meg próbáld felszedni! sok sikert!!!:S:S

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:44:03

jah és próbálj nem túl sok vizet elhasználni!!

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:53:35

am a szekrényekben mi van?? csak víz??? próbájj meg benne keresni vmit!

Gordon Freeman 2009.11.24. 19:07:05

Jajj meg még1 ötlet!!!!Nézd meg a gépen az Outlook express-t, hogy van-e benne levél! lehet ott IS próbálnak kommunikálni veled, vagy nemtudom! mind1! Annyit megér, hogy megnézd!

ádám83 2009.11.24. 19:16:42

az outlook express nincs konfigurálva

Gordon Freeman 2009.11.24. 19:18:15

nah akkor ezér van annyi víz!! a padlót meg ütögesd vmi nehézzel, hogy repedjen meg, vagy nemtudom....
vmi papír van? mer leírhatnád arra is ami veled történik, vagyis a lényegét, mer ha kijutsz onnan, és neaggyisten vki odakerül, akkor tudni fogja, hogy mi várja...
mondjuk az is lehet, h az idegenek raboltak el /hülye ötlet, bár megeshet/ és itt tartanak, megnézik az emberi gondolkodást...

Am már vagy 1 hete egész nap nagyon De Javum vagy mim van :D:D most is ahogy olvastam a történeted, megint volt ez az érzés! nekem ez nagyon fura!

Gordon Freeman 2009.11.24. 19:37:22

am van vmi dokumentum a gépen, vagy kép, amiben lenne vmi érdekes? vmi infó? vagy teljesen "üres" gép?? vmivel am eltudod ütni az időt? játék, vagy vmi? vagy nincs is kedved játszani?

Gordon Freeman 2009.11.24. 19:55:52

Am próbájj ki vmi olyasmit, hogy fellépsz fizetős oldalakra, és rengeteg pénzt összeszedel! mármint rengeteg "adóságot"...érted!?

gondolom alig bírsz aludni majd!

ádám83 2009.11.24. 20:01:32

Őszintén szólva kurva kimerült vagyok, emrt folyamatosan verem a falat. A gépet már ellenőriztem, semmi nincs rajta, csak egy frissen feltett windows meg a driverek. Az ötletek amiket mondasz nem rosszak. Most e-maileket küldök szanaszét.

Gordon Freeman 2009.11.24. 20:06:59

sztem én vok az 1etlen aki /idegenként/ tartja veled a kapcsolatot :D

ha kimerült vagy, akkor haggyad!holnap több erőd lesz!

Am ha klóros íze van a víznek, akkor lehet vmi öntisztító berendezéssel mehet, vagy nemtudom, szal ügyejj vele! a zuhannyal meg nehogy úgy járj, mint Auschwitz-be /sry ha rosszul írtam le/ hogy nehogy gáz jöjjön belőlle! ha nem jön belőlle semmi, inkább zárd el azonnal!!

És mint kérdeztem, van vmi a szekrényekben? ha van akkor mi??
süti beállítások módosítása