ádám83 2009.11.24. 12:04

Sziasztok!

Nehezen tudtam aludni. A szüleim és a rendőrség emberei egész éjszaka fennvoltak. Kutyákat és mostmár a tűzoltókat is bevonták. Olyan helyet keresnek, amely alkalmas lehet rejtett pincék kialakítására. A közelben azonban mégcsak borpincék sincsennek, így elég nehéz rájönni, hol is lehetek pontosan. Írtam a Fókusz című műsornak is, leírtam részletesen, mi történik. Itt egy helyi újságíró készített egy hírt, hamarosan megjelenek valamelyik újságban is. Utána szerintem Magyarországra is átjut a hír. Nem baj, tuidják meg minél többen, mi történik velem!

Egyébként egész éjszaka félálmomban azzal voltam elfoglalva, hogy visszaemlékezzek az elmúlt éjszakámra. Azonkívül, hogy lefeküdtem aludni a panzióban, semmi másra nem emlékszem. Az viszont furcsa, hogy minden nap emlékszem az álmaimra, akkor viszont nem álmodtam semmit. Biztos vagyok abban, hogy valami tudatmódosító injekciót kaptam, nem tudok más magyarázatot. De a Nou Youth panzió tulajdonosát bevitték a fogarasi rendőrségre kihallgatni. Közben beszélek Róberttel és Mariannal is, jönnek ők is a környékre.

Hibáztatják magukat, amiért nem aludtam ott. Azt mondják, erőszakosabbnak kellett volna lenniük, mert nagy felelőtlenség volt egy jó barátjukat csak úgy elengedni egyedül, ráadásul aki részeg is. Én mondtam nekik, hogy most ne okolják magukat, én voltam a hülye barom állat, hogy beültem hogy egy taxisra bíztam magam.

Elkezdtem kaparni a falat, hátha van alatta valami réteg, de olyan az egész mintha egy föld alatti koporsóban lennék.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr361548601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.24. 15:38:44

Üdv!! Érdekesek a történeteid! Képet nem tudnál vhogy küldeni/linkelni/feltölteni vhogy??
süti beállítások módosítása