ádám83 2010.04.07. 23:41

Ma megint hallottam...

Letettem a fejem a padlózatra és hallottam a vágtató állatcsordát. Megbizonyosodtam arról is, hogy ez nem lehet a képzeletem szüleménye. Nem lehet sem a hűtő, sem a laptop ventillátora. Ezek nem szoktak ilyen hangot kiadni. Itt valami egészen másról van szó.

Valami történik odalenn a mélyben.

Ez már nem az első alkalom. Számtalanszor hallottam már alólam, a mélyből jövő hangokat, és tudom hogy ezeket nem képzelem. Van odalent valami. Most is legalább két percen át hallottam hogy valami iszonyatosan sok állat rohan. Meg vagyok győződve arról is, hogy emberi felkiáltásokat is hallottam, mintha csak terelték volna az állatokat. El nem tudom képzelni, mi van alattam.

De valamelyik nap például zongoraszóra ébredtem. Halk volt ugyan, de hallottam. Mintha valaki leült volna egy zongora elé játszani. Szintén alólam jött. Valahonnan a mélységből.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr81903141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabci 2010.04.09. 22:48:59

És ez mit jelent?
Hogy van még lejjebb, alattad egy nagy helyiség, ahol néha kondások járnak, és az egyik kondás néha leül egy zongorához játszani, mert készül a Ki mit tud-ra? (Csak most Csillag születik vagy micsoda a műsor neve.)

Vagy hogy hangszórók vannak a falakba és/vagy a padlóba építve?

Kezd egy kicsit Twin Peaks-esen elnyújtott lenni a történet ...
Sokadszor jönnek elő az állatcsorda hangjai, sokszor felbukkant ez a titokzatos Manuel, de aztán mindig eltűnt. Te meg nem próbálod ki a tracert-et. Kéne valami új már, vagy valami végkifejlet, ahol ez a sok összefüggéstelen titokzatos dolog összeáll.

Esetleg kiderülhetne valami indíték: indíték nélkül ritkán történnek dolgok. Milyen bonyolult az a szoba. Meg benne a mindenféle fényképek, meg rajzok, (könyvek is talán?), berendezés. Csak úgy habókra nem épít valaki ilyesmit, és nem rabol el valakit, hanem valami céllal.
süti beállítások módosítása