ádám83 2010.03.26. 13:34

Ma házkutatást tartottak Manuel Simon házában. A lakás nem az ő nevén van és ráadásul máshova van bejelentkezve. De az utcában lakók és az ismerősei megerősítették, hogy az utóbbi időben rendszeresen oda járt haza, ahol most megvolt a házkutatás.

Érdekes dolgokat találtak. Többek között egy alapító okiratszerűséget, szerződéseket, nagyon régi okmányokat. Angol nyelvűek. Csaknem mindegyiken szerepel Manuel Simon neve. A szüleimtől azt az információt kaptam, hogy van egy nagyberuházásról szóló dokumentum is Romániai telephelyekkel kapcsolatban 1932-ből. Ezen is szerepel az ő neve. Jó lenne már elkapni ezt az embert.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr731870461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.03.28. 08:36:17

Azt írta: Házkutatást találtak...
Már javította :D, csak felhívtam rá a figyelmét.
Am. tetszik a blog, egyszer igen sok időt töltöttem azzal, hogy végig olvassam és képbe kerüljek!

Gordon Freeman 2010.03.28. 13:40:49

jaah, akk így már értem:D

akk én már a kijavított verziót olvastam :D

am miket találtak még nála??szóval vmi tervrajzokat nem? vagy vmi Draco-val kapcsolatos cikkeket, könyveket, papirokat???

ádám83 2010.03.28. 23:13:15

Inkább csak dokumentumokat.
süti beállítások módosítása