ádám83 2010.03.21. 22:34

Ma megint előjött a barátom :)

Mostmár ki tudjuk találni egymás gondolatait! :)) Például elképzelt egy sor felakasztott embert az erdő szélén. Én meg láttam magam előtt :)))

De kitaláltam a következő gondolatot is. Ekkor egy lófejű embert képzelt el, ezt is láttam magam előtt :) Egyet nem tudtam kitalálni, amikor egy légyre gondolt ahogy mászik a falon. De ez csak azért volt, mert nem gondolt rá elég erősen. Függ attól, mennyire erősen gondol valamire. Akkor tudom én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr801857965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.03.22. 20:50:02

sztem kezdessz bedilizni!:S

sensei_ 2010.03.23. 19:31:02

1-én írtál az összeragasztott lapokról.
Csak nem a Voynich-kézirat hiányzó lapjai azok? :)
Mennyi élelmed maradt még?

ádám83 2010.03.23. 21:27:17

Voynich kézirat??????????

Nem sok élelmem van :-S
süti beállítások módosítása