ádám83 2010.03.06. 00:13

Különös dolog történt.

A Netwriterem online volt, megint jelentkezett ez a valaki. A log:

Névtelen[19:58]: Hello Adam

Ádám[20:01]: Szia. Már kezdek hozzászokni hogy írsz. Mért nem mondod meg végre ki vagy?? Ne húzzuk már egymás idejét!

Névtelen[20:03]: A szekrenysor mellett a bal sarokban a plafon alatt ureges a fal. Ha megkopogtatod nem hallod, de ureges. Meg kell talalnod ami benne van.

Ádám[20:05] Miért, mi van benne??

persze erre már nem válaszolt.

Na megfogtam a széklábat, ami a kedvenc falverő szerszámom, és azt tettem amit mondott. Esküszöm nektek, ha nem mondja, sose jövüök rá, hogy ott van egy üreg. De körülötte mindenhol folytatódik a fémfal...na mindegy, tudjátok mi volt benne???

Egy esernyő!! EGY ESERNYŐ. Miért?? Egy mintás esernyő...Kié ez? Áhh...tiszta szar értelmetlen ez az egész. Azt hittem valami gomb vagy kar lesz, ami esetleg felnyitja ezt a dobozt amiben vagyok, de nem! Árulja már el valaki, mért játszanak velem???????

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr151812893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huzsi22 2010.03.06. 02:29:26

Tisztára Fűrész jellegű.
Azt akarják hogy verd szét a fémet az esernyővel :D
Jó ez rossz poén :D
Szerintem hallgass mqqq-ra :)
süti beállítások módosítása