ádám83 2010.02.11. 10:36

Éjszaka majd beszartam. Felkeltem, mert a WC-re kelett mennem, de megint hallottam ezt a dübörgést a föld alól. Ugyanaz volt,mint a múltkor. Most azonban megpróbáltamjobban odafigyelni. Egyértelműen állatok dübörgő vágtatását hallottam. Elkülöníthető volt emellett emberi kiáltás is, mintha az állatokat vezényelték volna.

Tompa volt azonban az egésznek a hangja,mert ha van is alattam valami üreg, akkor igencsak vastag fal választhat el engem attól. De hogy több száz állatból álló csorda volt, az 100%, mivel kb 2 percen át hallottam. Mindenesetre nekem ez teljesen abszurd.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr841748800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sad vagyok 2010.02.11. 11:11:13

Egészen biztos, hogy magad alól hallottad? Ha igen, akkor szerintem nem vagy elásva. Valahol máshol van a szoba/konténer, nem a föld alatt. Gondolom ...

ádám83 2010.02.11. 14:38:49

hát egyértelműen a föld alól jött!

Sad vagyok 2010.02.11. 17:25:35

Azokkal a dolgokkal, amik a szobán kivül történnek, sajnos úgy érzem, nem tudok mit kezdeni. Történnek maguktól...
De maga a szoba, szerintem nincsen elásva. Nem mehetnek alattad állatcsordák. Barlangban lennél, ahol alattad van egy járat/alagút, ahol állatokat vezetnek át? Ezt nehéz elképzelni.
Viszont a nyomozást ez az infó előre viheti szerintem. Egy amerikai krimiben egy ilyen csordás infó után egyből szűkitik a lehetőségeket, hogy hol van ennyi állat, amit terelni is szoktak? Aztán usgyi, végig nézni minden lehetséges helyszint. Én ezt tenném.

ádám83 2010.02.11. 17:48:43

Már én ezt mondtam a szüleimnek, természetesen tud a rendőrség is róla. Ha jól tudom, ellenőrizték a közeli állatfarmokat.

Kissé feltünő lenne viszont, ha valakik több száznyi állatcsordát terelnének, de eddig nem jelentett senki semmi szokatlant, ami ezzel összefüggne.

viktormusic 2010.02.15. 23:37:58

Tegnap még a barátnőmnél voltam, Timinél. Aztán hazajöttem és ma arra ébredtem, hogy üres fehér szobában vagyok. Minden tiszta fehér.

viktormusic 2010.02.15. 23:40:17

Egy laptop van a szobában és 1 fehér ágy, azonkívül semmi. Msn-re nem tudok belépni, iwiw-en sem tudtam segítséget kérni. Még ingyenes sms-t sem tudtam a családomnak, vagy a barátnőmnek küldeni...

viktormusic 2010.02.15. 23:47:13

Kissé furcsán érzem magam...olyan üresnek és könnyűnek.

viktormusic 2010.02.15. 23:48:28

Nem rossz ez az érzés, de kissé megrémiszt.
süti beállítások módosítása