ádám83 2010.01.14. 10:46

Visszaírt az ismeretlen valaki, de csak annyit, hogy nem minden az, aminek látszik. Most ezt nem írtam. Válasz volt ez arra a levelemre, hogy nem fogom feladni és ki fogok innen jutni. Ebben senki és semmi nem akadályozhat meg.

Egyszer voltam hasonló helyzetben. A történet Róberthez kapcsolódik. Egy titkosító proramon dolgoztam. Több héten keresztül dolgoztam rajta. ByteSub transzformáció, polinomok, képletek feküdtek az aszalomon a gépem mellett. Szükség volt írni is, mert folyamatosan számoltam. A Sun hírdetett egy pályázatot, erre írtam az algoritmust. Vészesen közeledett a határidő. A nyertes pályázó véglegesített külsős munkatársi szerződést, valamint 40 ezer Eurót kapott. Tudtam, hogy az enyém lesz a legjobb, mivel csak hárman voltunk pályázók és értesüóléseim szerint senki sehol sem tartott rajtam kívül.

A pályázati időszak vége felé azonban kiderült, hogy az egyik pályázó - amerikai kapcsolatai lévén - lopott kódokat használ és azokat implementálja az agoritmusába, amely tökéletesen működött. Ekkor elveszett minden reményemn. Feladtam a több hetes felkészülésemet, lesöpörtem, összegyűrtem az asztalon mindent. Kétségbe voltam esve. Ekkor azonban Róbert reményt villantott fel bennem. A Sun-nál igen befolyásos ember volt akkoriban. Több üögyveztetővel is nagyon jó barátságban volt és garantálni tudta a sikeremet. Közölte, hogy nyugodjak meg, az én kódom tiszta, nem lopott, és nyerni fogok. Megbeszéltük, hogy beveszem én is a munkámba, mint fejlesztőt és majd úgy nyilatkozunk, hogy közösen fejlesztettük a kódot, persze minden engem illet, hiszen én dolgoztam rajta heteken át.

A nyertes páléyázó kihírdetésének napja egy nagy összejövetel volt a Sun londoni központjában. Sok neves programozó és szakember eljött. Még a Microsofttól is. Mivel Róbertet szinte mindenki ismerte, ő lépett fel  a színpadra, hogy megköszönje pályázatunk sikerét. Az én nevemet azonban meg sem említette.

Én azon az estén csakm ültem a színfalak mögött a széken.Neki gratulált mindenki.

A felkínált állást ő fogadta el, ő vitte el a pénzt is. Utólag közölte velem, hogy neki sokkal nagyobb munkája volt ebben, mivel nagy köveket kellett megmozgatnia.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr61671456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.01.14. 14:43:35

Lol..ennyit Robikáról..kapja be akkor, ennyire g*ci embert....

A másik meg az a falban lakó ember!!
Ez nekem is furán hangzik, és én ezen már csak nevetni tudok! Azt hiszem mindig, mikor arról a "falban lakó emberről" írsz, hogy elmebeteg vagy, vagy meghibbantál odabent, nemtom...Ez a része a történetnek nem túl hihető része...Am ha "benn van a falban" akkor mér nem írhacc le róla akármit? hiszen nem tud átjönni a falon bántani, vagy vmi! Ha meg nem akarja hogy elmenny, akk meg kapja be, hiszen ő le van szarva, te meneküjjél onnan! hogy tudna bántani????Mond neki, hogy segítsen kijutni, ha meg nem segít, akkor haggyad a picsába!! jó tudsz vele beszélni, de honnan tudná meg, hogy írtál róla vmit???? átlát a falon?? röntgen szeme van??? :D:D

Huzsi22 2010.01.14. 15:13:13

Gordon ne akard tudni , hogy ezek hogy tudnak bántani, rosszabb esetben ölni.

-TEd- 2010.01.14. 19:14:11

az a baj, hogy rettenetesen szánalmas ez az egész.
és nem azért mert igaz vagy kitalált.
süti beállítások módosítása