ádám83 2010.01.06. 11:58

Közben a ládában további érdekességeket találtam. Találtam egy képet a 60-as évekből, ahol a szoba szintén át volt rendezve. A képen a szekrény a szoba túloldalán helyezkedik el. Kivácsiságból elhúztam a szekrényt, mögötte a falba bele van kaparva a számsor!!!!

De ha ezt a 60-as években kaparták bele (mivel a többi képen ugyanott van a szekrény), akkor honnan tudta az illető előre, hogy mások, és persze én pontosan mikor fogunk ide kerülni???

EZ eléggé ellentmond annak, hogy a számsorok dátum-intervallumok lennének.A fényképek azonban világosan azt mutatják, hogy egy mettől meddig voltak itt az emberek. Én már semmit sem értek!

A ládában találtam egy könyvet is. Sajnos nem tudom milyen írás ez, kb 300 oldalas. llyen ábrák vannak benne, de fogalmam sincs miről. Mindenféle szerkezetek, növények, geometriai formák.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr911651266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalensZ 2010.01.06. 16:08:53

A számsor valószínűleg arra utal, hogy ez az egész el van tervezve...

Sad vagyok 2010.01.06. 16:17:01

Én is erre gondolok. Valami rendszer lehet a dátumokban, ezért előre lehetett tudni, hogy mikor lesznek lakók a szobában. Rossz voltam matekból, lusta vagyok a számsorral bibelődni :)

Endike 2010.01.06. 16:54:24

nem azt mondtad, hogy volt ott sportoló és mérnök? Te informatikus vagy.. Lehet, hogy azt tesztelik, hogy azt tesztelik hogy a különböző foglalkozású emberek hogyan próbálnak kijutni.. Lehet, hogy ez hülyeség.. =S

Endike 2010.01.06. 16:54:59

bocs a szóismétlésértxD

Sad vagyok 2010.01.06. 17:51:33

Nem hülyeség. Nyilvánvalóan mindenki a maga korában, a saját képességei és tudása alapján próbált kijutni. Ez szerintem tény, viszont egyáltalán nem biztos, hogy közelebb visz a szabaduláshoz.

ádám83 2010.01.06. 18:40:39

Nade akkor is, honnan tudhatta volna bárki is, hogy ki mikor jut ki innen, ráadásul hogy épp 2009-ben épp novemberben kerülök be.

És ami még megmagyarázhatatlanabb: hogyan jön ki a számsorban található egyik dátum-intervallumból én bekerülésem dátuma, PERCRE PONTOSAN?

800308800224

És az ehhez a dátumhoz tartozó fényképen mit jelent az M.S? És mért van megcsillagozva?

Gordon Freeman 2010.01.06. 20:11:42

M.S. azaz MySelf?? TEhát hogy ő is próbára tette magát??

Am meg van benne vmi amit Endike mondott, lehet hogy mikor azok a sok mérnöki cuccok, körzők, stb.-k voltak ott, lehet akk 1 építészt, vagy 1 mérnököt raboltak el? most meg egy programozót, ezér van ott 1 gép+internet???

ádám83 2010.01.06. 20:25:15

Hát van itt gyerekszoba is, aztán egyik képen olyan a szoba mint egy konditerem, a masik képen tele van könyvvel szanaszét, aztán van olyan is, ahol gitárokat látok, meg zongorát, de van semleges kép is.
süti beállítások módosítása