ádám83 2010.01.03. 13:47

Nemrég írt nekem Victor, hogy kapott egy becsúsztatott levelet az ajtaja alatt. Nyomtatott betűkkel rá volt írva egy lapra, hogy sürgősen hagyjon fel a magánnyomozással mindenki érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr591641715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sad vagyok 2010.01.03. 16:05:43

Szerintem kérdezd meg Viktort egyértelműen, hogy a történtek ellenére hajlandó-e a továbbiakban segiteni, vagy nem. De adjon egyértelmű választ, döntse el, hogy meddig hajlandó elmenni. Szerintem két mód van rá, hogy kijussál. Az egyik, hogy "kiásod" magad belülről, a másik az a külső segitség igénybevétele. Ennek kulcsfontosságú eleme lehet Viktor. Szóval szerintem tisztázzad vele ezt.
Illetve jó lenne tudni, hogy mi jutottam az amerikai rendőrök annak a cégnek a tulajánál.
süti beállítások módosítása