ádám83 2010.01.02. 15:37

Pffff...Van egy olyan kép is, amin ilyen keresztszerű valamik vannak a szobában. Olyan mintha ilyen gallyakból kirakott összevissza álló tárgyak lennének, de van gyertya is meg még valami furcsa tárgy a fal mentén. Mintha valami fekete lepedő lenne botokra, meg gallyakra terítve, de van valami a lepedőben is. Nem tudom kivenni mi lehet az. De a hideg futkos a hátamon ettől a képtől.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr901639611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sad vagyok 2010.01.02. 16:53:43

Próbáltam a googléban keresni a dátumok alapján valamit, ami köthető a történtekhez, de nem jutottam semmire.

Huzsi22 2010.01.02. 18:18:54

VISZONT:
Emlékszel Ádám hogy hol volt a láda??
Valahogy odakellett kerülnie a zuhanyzó alá, tehát aki készítette a képeket az ismét bement, betette a ládába és át-és -át rendezte a helységet a következő embernek.Tehát az a vala(m)ki már több mint 150 éve élne?? Gondolj bele , ez nem ember..

ádám83 2010.01.02. 19:11:28

Én nem hiszem, hogy ezeket a képeket egy ember készítette volna.

Huzsi22 2010.01.02. 19:16:44

most hogy érted, hogy ezt egy "család" csinálja , vagy valami ami nem ember?

Gordon Freeman 2010.01.02. 21:43:30

Tudom most hülyén fog hangzani amit mondok, de lehet hogy reptiloidok kapták el ádámot! Azok a föld alatt élnek, áll. léteznek, de sztem most semmi esetet sem tudunk kizárni, ugyanis a szobán nincs bejutási pont... És több mint 100 éve élne az az "ember"...Gondojjatok bele...

A fényképek am milyenek? Régi fajták, mint amiket az olyan gépek adnak ki, ami konkrétan a kész képet dobja ki, vagy olyan, amit elő kell hívni? Mer ha olyan, amit elő kell hívni, akk lehet hogy az "ember" vmi fényképész...ha ember....az is lehet hogy vmi álcázott fényképező...

Jah és még vmi!!
Ádám! Honnan tudod hogy az az a szoba, amiben most vagy? Látsz rajta vmi "nyomot"? vagy a falon még ottvannak a karcolás nyomok? keresd meg a legrégibb, és a legujjabb fényképet!!

Sad vagyok 2010.01.02. 21:50:24

Nyilván a "valami, ami nem ember" dolgot el lehet vetni, nem hinném, hogy UFO-król lenne szó...
A család elmélet érdekes, de nem valószinű, nem sok értelme van.
Valószinűleg a draco vonalat is követve, valamilyen cég vagy szervezet áll a háttérben, legalábbis ez jön le az eddigiek alapján. Én a draco vonalon kutakodnék egy kicsit tovább. (ha már a kinti vonalat követjük, és nem a közvetlen kijutást). Ha nem tudod lefényképezni, legalább próbáld lerajzolni a draco logót!

Huzsi22 2010.01.02. 22:31:59

Nem mondtam hogy ufo ... de sajnos ez nem ember ami ezt csinálja..
Viszont a Google-ben a Draco cégek:
*Kereskedelem
*Nyomozás
stb.stb.stb..és mindegyik cég Draco néven...
Kereskedelem -> Palackok
Nyomozás -> Rendőrség..

Gordon Freeman 2010.01.02. 23:34:32

hát mondjuk ha ez az az ember aki bezárta ádámot:
www.magusvilag.lapunk.hu/tarhely/magusvilag/kepek/normal_gofpromo_draco01.jpg

elég gyerekgyilkos feje van...enyhén perverznek tűnik!:D

Draco logonak vmi ilyesmiket találtam:

www.dracobox.com/sg2/assets/images/Draco_logo_M_SMALL.jpg

rogue.colorado.edu/draco/icons/draco_logo.jpg

de van itt ilyen is:

dracoguitars.com/images/builds/03/index.html

Huzsi22 2010.01.03. 00:05:40

Google képek:"draco cég" - érdekes találatok:
retronom.hu/files/DSCF0490.JPG - Izzólámpa?!

Sad vagyok 2010.01.03. 00:13:18

Gordon!

Az egy szinész a Harry Potter filmből ... szal nem hiszem :D

Gordon Freeman 2010.01.03. 01:00:28

jah xDD akk sry :D:D nem ismerem a harry pottert, nemnézek baromságokat /sry aki szereti, de ez van:D/
de akk is gyerekgyilkos feje van:D

Lmntal 2010.01.03. 13:21:03

Félreértés ne essék, támogatom az effajta írói kezdeményezéseket (magam is író lennék/leszek, de nem volt még bátorságom egy komolyabbat elkezdeni), minden tetszik, de ezzel veszélyes vizekre evezel:
„Amit írok az nem kamu, nem kitaláció, ez a teljes valóság. Bár inkább csak álmodnám.”
NA KÉREMSZÉPEN EZT NEMSZABAD!!!
Engedd meg, hogy hangosan elmélkedjek érdekes egybeesésekről, ill. néhány logikai észrevételt is megejtenék – HA KIMODERÁLOD is, egyértelműen KAMU a sztorid, de ez esetben nem vagy jó játékos és többszörösen hazuggá is válsz, amit (mivel tetszik a játékod) azonnal világgá kürtöléssel fogok jutalmazni, vagyis az összes olyan fórumban és blog oldalon közzéteszem ahova belinkelted a „The Room-ot”… kinyomozom hogy ki vagy valójában, és nyilvánosan csinálok hülyét belőled.
Szóval: Let’s play, a függöny felgördült: D
Tehát:
1. Először is a cím… puszta lélektani megállapításom az, hogy ha valóban valaki bajban van, akkor nem a leg megfelelőbb figyelemfelkeltés ”a szoba” kifejezés, főleg nem idegen nyelven… A segítség, help, hilfe talán célratörőbb lenne.

2. A hely ahol utoljára jártál az is érdekes választásnak tűnik az alábbi okfejtés miatt.
Forrás wikipedia: Fogaras neve a magyar fogor (= fogolymadár) főnévből ered, és fogolymadárban gazdag vidéket jelöl. A német és a román név is a magyarból való. – ez az egyik vélt eredete a város nevének.
3. A kommentezőkkel kapcsolatban: Gordon Freeman 2008.01.24. – e óta tagja a blog.hu-nak összesen 161 hozzászólása volt majdnem 2 év alatt! ÉS jééé, mind ezen a blogoldalon, MEGSZÁMOLTAM!!
Aztán itt van ez a : ffrreemmaann… 09.11.25-én lett tag, és aznap volt az első bejegyzése is, akkor jelezte hogy ő a másik Freeman is 15:09-kor a egyik posztjában :
„Gordon Freeman vagyok, csak vmiér nem tuttam írni a másik acc-ommal :S” – nekem ez is több mint gyanús. Viszont időrendi sorrendben visszafelé kommentálta a blogodat és érdekes módon előtte is és utána is be tudott lépni az eredeti nevén… Hozzáteszem, szerintem Freeman és egy-két kivétellel MIND TE vagy! Miből gondolom? Pl.: Endike is 11.25. óta tag és ő is csak ide kommentelt…Hópihécske is az első kommentje napján, szintén csak ide… majd szasenka következik, ő is csak ide posztol és pont aznap íratkozik fel amikor az elsőt írja, aztán következik Belépett Felhasználó, ő is csak ezért regisztrált, hogy veled beszélgethessen, ja és természetesen Huzsi22, akinek még hasonló témájú blogja is van, Egy Társ..stb,stb??? Különös, nem?
És ha jobban megfigyeled, akkor még a stílusuk és a szóhasználatuk is ugyan az! De ezt pont neked mondjam?? XD

4. A számítógéppel kapcsolatos megjegyzésem:
„Esküszöm, real-time-ba fogom küldeni az internetre a webkamerám által készített képeket, mert ilyen nincs!” – nem hogy real-time-ba nem küldted, hanem egy büdös 30 másodperc sincs a legnagyobb videó megosztókon… - elgondolkodtató, nem?
Az Asus A6R-nek 1,3 Mpixeles kamerája van. A legtöbb telefonban is ilyen felbontású található és szerintem mindenki tudja, hogy milyen „jó” képeket is lehet vele csinálni, akkor miért nem teszed…?
5. Ez ugyan már csak hab a tortán… : Szóltál az RTL-nek és a TV2-nek… ez már csak azért is kizárt, mert van ismerősöm, aki a Magellán és az Aktív szerkesztőriportere volt egy jó darabig és minden ilyen jellegű dolgot megnéznek, napi 6-8 interjút is leforgatnak ami akár arról is szólhat hogy láttak három legyet egyszerre baszni mert kell az anyag. Amikor forgatás után beérnek, akkor vágják meg és a főszerkesztő dönti el, hogy aznap mi megy adásban. Ha a sztorid igaz lenne, már rég az egész családfáddal és az ÖSSZES barátoddal leforgattak volna egy interjút, mert misztikus és vérszag is van benne nyomokban, ez pedig eladható!
ÖSSZEGEZVE: NE CSINÁLJJ ÚGY MINT EGY MENTALISTA, NYÍLTAN NE HAZUDJ!!
U.I.: Ha priviben megkeresel és egyszer összeülünk, egy sokkal jobbat összehozunk ha szánsz rá egy kis időt és van kedved, mert kezdésnek nem rossz csak kicsit erős…

ádám83 2010.01.03. 13:51:42

Gordon Freeman: ez gyíkemberes dolog azért merő fantáziának tűnik.

Lmntal: nem tudok mit mondani...a kommentezőket természetesen nem ismerem, ide jöttek a blogra, nem tudom honnan tudták meg, hogy létezik, de örülök nekik, hiszen eddig is okos tanácsokkal láttak el!

Mindenesetre irok neked emailt, hiszen privátban is működik az okfejtés.

Huzsi22 2010.01.03. 13:55:18

Kopp te buzi , én az Ádáméból akartam egy sajátot meríteni, amikor még nem hittem el, úgyhogy húzz vissza édesanyádba de jó gyorsan mielőtt még nem olvasom végig a kommented.

Huzsi22 2010.01.03. 13:57:05

Én éppen úgy kerültem ide hogy hiszek az ilyen dolgokban , csak első hangzásra más volt még..

Lmntal 2010.01.03. 14:50:29

@Huzsi22: Na-na, helló-helló!! Hangnemmel óvatosan!! És mireföl ez a felháborodás...?

Gordon Freeman 2010.01.03. 15:06:49

Lmntal!!
Noss én régen regiztem, mert az indavideón törölték az előző akkomat, és hogy tudjak oda kommentelni+videókat feltölteni, ezér regiztem megint! Ha megnézed az indavideón aszem Freimen néven van egy felhasználó, 3 videóval /abból 1 jó xD/, és azokat már rég töltöttem fel...és azóta jó pár kommentem volt az indavideón is, aszem a rosszpcjatekok.blog.hu-n is, meg itt is!
A jellemem meg mindig változik, van amikor humorosan írok, van amikor normálisan, meg van olyan, amikor próbálok kissé tudományosan írni /ez a ritka eset:D/

A ffrreemmaann akkot pedig azér csináltam, mert mikor nem volt jó ez, akkor próbáltam vhogy írni, de azzal se sikerült, így azt csak ott van, nem használom/használtam!

"nekem ez is több mint gyanús. Viszont időrendi sorrendben visszafelé kommentálta a blogodat"

1.: mér lenne gyanús? csak kérdezem, semmi rossz szándék nincs a kérdések mögött..
2.: hogyérted, hogy "visszafelé kommentáltam"????

Fenix1 2010.01.03. 16:20:41

@Lmntal: Ne gyarapítsük mi is ezen ökörség látogatottságát!!! Tartalmilag nagyon igazad van. Ez az összehordott nevenincs iromány veszélyes és csöppet sem vicces. Már szinte örültem, amikor nem írt ádám83 gyerek, mert az ünnepek jobban leköthették...
Ezért nem fejtem ki érvelésed formai hibáit, mert még azt találja hinni ez a - vagy nagyon beteg, vagy nagyon elvetemült(vagy mindkettő!) - ádám83 gyerek, hogy komolyan veszi valaki azt a sok plagivágit, amit itt összehordott blogolás címén.

A beírásod ellentmondása viszont feloldásra szorul: végül is leleplezni akarod vagy támogatni fogod ezt az ökörséget? Én az előbbire szavazok. Ha már ilyen hosszú bejegyzést írtál én támogatlak. Írjál Te is, és mások is priviben, mert az ilyen agyrémek elszaporodása nagyon veszélyes lehet...

szasenka 2010.01.03. 17:52:42

@Lmntal egyetértek kb veled, és amúgy igazi ember vagyok.
Én azért regeltem, mert amikor megfejtős mókák voltak, akkor azt hittem elmegy a blog játék-szerűbe, ami tök jó lett volna, ha megfigyeled kb csak akkor kommenteltem, mikor volt megfejeni való dolog.

Amúgy ezt az igazság vonalat tényleg nem kéne ennyire erősen magyarázni, jobb lenne ha tényleg egy játék blog lenne, de folyamatos fejtörőkkel, pörgéssel, azt sokkal szívesebben olvasnám.

amúgy ha meg a blog jelenlegi témájához térünk vissza, @ádám83 nem értem h hogy lehet h az az időintervallum, amíg bent vagy április 30-ig tart, amikor azt írtad, hogy kb 2 hónapra van vized meg kajád, akkor még egyet kibírsz valahogy, és kampec. szal kb február végéig ki kell derülni a dolgoknak.

Huzsi22 2010.01.03. 20:02:33

szasenka olvastad mi lett a többi képen az emberekkel??MEGHALTAK -.-" biztos nem viccből haltak meg, ha elsőnek ádám azt hitte hogy élnek , akkor nem brutális gyilkolás, hanem gondolom kiszáradás , éhenhalás...

ádám83 2010.01.03. 20:25:17

Szacsenka: még van vizem bőven, de mivel véges, át fogok állni a csapvízre. Nem tudok mást. Mivel itt a szobában kevesebbet mozgok, eleve kevesebbet is eszek, szoval én csak tippeltem hogy kb ennyire és ennyire elég a táplálékom. Mert ahogy nézem, konzerv még van bőven.

Egy Társ 2010.01.05. 20:12:41

Üzenném Lmntal-nak hogy én az oldal kedvéért regisztráltam,Sosem blogoltam... az oldalt 1 barátom linkelte és kezdtem el követni, de bele untam a történetbe és már 1 jó ideje nem néztem az oldalt.. úgyhogy részemről ennyi, uncsi kamu :/
süti beállítások módosítása