ádám83 2010.01.01. 23:27

Ezidáig folyamatosan tolmácsoltam a rendőrségnek, mindazokat a dolgokat, amiket a dobozban találtam. Teljesen belemerültem a benne lévő tárgyak vizsgálatába, már három órája szana-szét pakoltam a ládából.

Sokmindenre gondoltam azzal kapcsolatba, hogy mi lehet a ládában, de arra nbem gondoltam, hogy tele lesz fényképekkel. Fényképekkel és jegyzetekkel. A fényképek nagy része fekete-fehét, de vannak színesek is. Nem fogjátok elhinni mi van a képeken.

 

A szoba. A szoba, ahol vagyok. De nem úgy, ahogy most látom! Vannak 20, 10, 40, de még 60 éves fényképek is! Ami a legkülönösebb, hogy nem a mostani állapotát látni a szobának, az elrendezés minden egyes fényképen más és más.

Például van egy fotó 1963-ból, amin jól látható, hogy ez a szoba, ahol most vagyok, egy gyerekszoba volt. Látok egy hintalovat, babákat az ágyon, gyermek kifestőkönyveket, egyszóval egy játékszobát. És a hintaló darabjai itt vannak az egyik szekrényben!! Eddig sose tudtam, mik azok a görbe fadarabok, de mostmár tudom, hogy a hintaló lábai voltak!

De 1978-ban a szoba olyasmi volt mintha valami mérnök lakott volna benne. Vonalzók, ceruzák, mászaki rajzok az asztalon. Érdekes. A fényképeken szerepelnek a dátumok! De némely fotókon nem csak dátumok vannak, hanem idő intervallumok is! Például van egy ilyen: 1945 09.14 - 1946 03.28 De van ilyen is: 1983.05.25 - 1983.12.28

Mintha a szobát minden egyes intervallumban átrendezték volna, mnintha a szoba mindig más-és más lett volna. De például egy 1975-ös fotón olyan mintha valami sportoló "lakott " volna itt: felfüggesztett boxzsák, súlyzók, focilabda, stb...Ezt a szobát tehát időről-időre átrendezték! Ami azt jelenti, hogy VOLTAK ITT ELŐTTEM MÁSOK IS!

Még nézelődök, mert rengeteg a fénykép. Vannak családi fotók is. Ezek mind fekete-fehér képek. AMi érdekes viszont, hogy a fotókon a családok egyes tagjai-mind-mind alszanak. Már úgy értem, ágyban vannak, vagy éppen csukva van a szemük. Tehát van mondjuk két nő, mellettük egy férfi, aki alszik.  De van egy olyan is, amin egy fiú ül egy padon, mellette a testvére vagy ki, de mintha be lenne rúgva. Na nézelődök tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr821638380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.01.02. 10:01:59

azta...azok az időintervallumok a fényképeken nem azt jelölik, hogy ki mikor volt bezárva, és hogyan?
Vagy pl. lehet, hogy előtted ez egy lakható szoba volt, csak vmi degenerált szadista barom így alakította át...

Sad vagyok 2010.01.02. 10:03:24

Melyik a leghosszabb időintervallum?

moonprince 2010.01.02. 11:43:04

-miért gondolod, hogy a szoba, amiben vagy, valóban létezik?
-miért gondolod, hogy az emberek, akikkel neten beszélsz, valóban azok, akiknek hiszed?
-miért gondolod, hogy a fényképeken szereplő dátumok és a számsor közötti összefüggés véletlen?
-miért gondolod, hogy azon az éjszakán te egyáltalán felébredtél?
-miért gondolod, hogy közben rólad nem készül alvós kép a családoddal?

Kezd összeállni a kép? Egy kurva nagy kísérletben vagy pajtás. 2010. április 30-án lesz vége.

ádám83 2010.01.02. 12:12:10

pff...hát most összezavarodtam. Nade. Ha nem létezne a szoba, akkor hogyan internetezhetnék?

Egyébként a fényképen szereplő időintervallumok megegyeznek a számsorban szereplő dátumokkal. AKKOR A SZÁMSOR IDŐINTERVALLUMOKAT JELENT? Csak mert ha igen, április 30-ér véget.

Mi lesz akkor?

Huzsi22 2010.01.02. 14:15:44

Sajnos erre én adok választ: a fényképek.. kb. te is úgy fogod végezni , sajnálom hogy ezt megkell tudnod , de nincs kiút.

Gordon Freeman 2010.01.04. 20:16:17

Hogy mi lesz akkor? a születésnapom! :D most komolyan akkor van!:):)
süti beállítások módosítása