ádám83 2009.12.17. 14:11

Hát nem akar válaszolni ez a valaki. Pedig valamiért úgy érzem, ő tudja a válaszokat. Miért írna valaki az egyetemről? És miért nem segít, ha már kapcsolatba lépett velem? Miért fordult el tőlem a számsor láttán? Mit állapított meg belőle?

És miért nem jelentkezik már Victor? Mondta, hogy keresgélni fog. Az MSN-jét alig használja, nem tudom minek van neki egyáltalán!

Emlékszem rá, hogy amikor az IBM-nél dolgoztam, volt egy ügyfelem, aki szinte minden héten járt hozzám mert ilyenm-olyan kínja van egy szövegszerkesztő-szofverrel. Valójában egy osztrák kiadású home made szoftverről volt szó. Kérdeztem tőle, miért nem használ Wordot, Wordpadot vagy bármi mást, miért kell neki ezt a szart használnia. Közölte, hogy ő író szeretne lenni, és ezt a programot szereti, ehhez ért.

Sophie-nak hívták, német származású volt, de ott lakott Brightonba. Mint nő, nagyon csúnya volt, ápolatlan, régi fekete keretes óriás szemüveget, elhordott ruhákat viselt, voltak akik fiúnak, mások hajléktalannak nézték.

Még sohasem volt férfivel, a családja kirekesztette, munkahelye sem volt. Kész szerencsétlenség.

Eleinte még nem volt feltűnő, de aztán lassacskán kezdett az idegeimre menni, hogy ezt nem tudja megcsinálni a programmal, azt nem tudja megcsinálni a programmal. Esküdött, hogy programhibája van a szoftvernek. Én természetesen debuggoltam az egészet, egy karakternyi hiba nem volt benne. Tulajdonképpen arról volt itt szó, hogy nagyon szerencsétlen volt és nem értett a szoftverekhez. Magyarul nem értett a számítógépekhez.

Ugyanakkor egy idő után úgy éreztem, nem csak a program miatt jár hozzám. Rájöttem, hogy van ennek valami más oka is, de nem tudtam, mi az. Egyszer aztán otthon voltam, kényelmesen elhelyezkedtem a TV elé. Aznap nagyon hosszú napom volt és már nagyon rámfért a pihenés. Ekkor csengettek. Sophie volt az. Annyira felidegesített, hogy elzavartam, nem akartam hallgatni a kicsinyes gondjait.

Ezt követően három hétig nem hallottam róla. Nem jelentkezett egyáltalán, kissé furcsállottam is, de örültem, hogy végre nem zaklat. Három hét elteltével értesítettek, hogy holtan találták a lakásán. Öngyilkos lett, felakasztotta magát. Búcsúlevelében ennyi állt: sorry Adam.

Ezen hetekig emésztettem magam. Akárhogy is, de ha valaki megöli magát, mert hülye, ráadásul ezt úgy teszi, hogy a másik lelkén száradjon, az azért beteges és undorító!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr991604461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ádám83 2009.12.17. 15:15:15

Na ja, ezt se hiszem el!

84 ezer latogato naponta. Itt?

szasenka 2009.12.17. 16:58:38

a biz hajlamos arra, ha egy blogról van szól pl, h az egész blogszolgáltató értékét számolja ki és nem az adott aloldalt. freeblognál, blogspotnál is érdekes dolgok jönnek ki néha. a myspace-t viszont kb reálisan számolja.

ádám83 2009.12.17. 17:11:49

csakugy mint az extránál, freewebnél, uw nál

mqqq 2009.12.17. 17:14:52

aranyos történet, de hogy jön ide?

ádám83 2009.12.17. 17:26:47

csAK visszaemlékeztem

Gordon Freeman 2009.12.17. 19:32:39

érdekes történet, és igazad van, az ilyen öngyik kissé betegesek!!

mqqq 2009.12.17. 23:38:27

nagyon leült a blog, vajon mi mindent csinálhatsz a kapszulában, ami ennyire leköt a blogolás helyett?
süti beállítások módosítása