ádám83 2009.12.16. 22:59

Hm, tudjátok mire lettem figyelmes? A konzerveken ugyan nincs csomagolás, de a belsejükben, pontosabban az alján van egy felirat! Mindegyik konzervdobozban ott van ez a felirat, amit eddig kidobáltam!

És ugyanez igaz az ásványvizes palackokra is, ha erős fény mellé teszem (most odatettem a villanykörte mellé), akkor kivehető rajtuk is, ugyanaz a felirat: DRACO. Ez egy átlátszó, műanyagba égetett felirato, olyasmi mint a PET jelzés a palackokon. Eddig nem tűnt fel, mert nem is éreztem, csak most, hogy véletlenül megtapogattam a palack alsó részét!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr421603410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barnibo 2009.12.16. 23:22:17

amúgy a szemetet hova teszed?

ádám83 2009.12.16. 23:23:25

Hát...a papírokat meg az ilyen kisebb szemeteket lehúzom a budin, a többivel nem tudok mit csinálni. Van itt egy szemeteskuka lezárható fedéllel a szekrény mellett, abba dobálom.

Van szaga rendesen :D

barnibo 2009.12.17. 14:13:24

és miért törölted a tegnap esti blogbejegyzést, amin az az embléma volt?:D

ádám83 2009.12.17. 15:12:41

nem vagyok benne biztos hogy az az embléma az az amit látok néhány terméken. Hülyeség.
süti beállítások módosítása