ádám83 2009.12.13. 23:40

Újabb kísérletre tettem szert: mondjuk úgy, hogy kierőszakoltam a fémcsövet a mosdó alól, tehát a víz most kifolyna a földre, ha megnyitnám.

Ezt követően elkezdtem verni egy helyen a már levert fal alatti fémet. Namost amíg én ütök rajta ezzel a fémcsővel 100-at, addig keletkezik rajta 3 mm lyuk. Az ugyanis a legnagyobb probléma, hogy képtelenség egy helyre ütni, mert úgysem tudok csak abba az egy pontba.

Most elkezdtem verni folyamatosan. Tompán kopog, méghozzá nagyon tompán. Kábé mintha egy sziklakövet ütnék. De ütöm tovább, ameddig csak tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr281595491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baricky 2009.12.13. 23:50:01

mi van a cső helyén, ahol bement a falba??
ja és biztos van valamid amibe lefolyhat a víz amiből aztán a sloziba öntheted, nem??

ádám83 2009.12.13. 23:55:45

ezt ugy képzeld el, hogy ez egy L alakú cső, amely két részből áll! Az egyik része a falba megy, azt képtelenség kiszedni onnan. A másik része fel van dugva a mosdóba, azt ki tudtam szedni.

A kettő egy műanyag belső L alakú műanyag csőre van rá nyomva, és a felső csövet le tudtam erről húzni.

baricky 2009.12.13. 23:58:44

az alsót kéne kiszedni... annak lenne értelme...

ádám83 2009.12.14. 00:03:46

De be van falazva! Bele van "égve a falba". De ha akarod én megbontom körülötte a falat :D De ezt valoszinuleg holnap mert ma már semmi energiám ehhez. Kimerültem. Még verem ezt a fémet egy darabig.

baricky 2009.12.14. 00:09:04

nekem mondom mindegy, nem nekem kell kijutnom, csak ha én ilyen helyzetben lennék akkor ezt tenném, bár lehet csak azért mert építész vagyok, de én a csapnál és a szellőzőnél próbálkoznék először..

ádám83 2009.12.14. 00:25:27

A szellőzőről tudok pár dolgot mondani!

Bele tudok nyúlni valamennyire, de amikor megtapogatom a szellőzőn belüli falat, akkor csak magát a falat érzem. Tehát amilyen mélyre nyulok, ott még csak a szellőzőt körülvevő folyosót érzem.

ádám83 2009.12.14. 00:43:57

Építész vagy? Na ennek viszont örülök.

Szóval adott ez a tömörtéglás beton, aminek a külső rétege ismeretlen vastagságú fémréteg. Illesztések vannak a plafonon, a földön a sarkokban egyaránt. Legalábbis a betonrétegben látok illesztéseket, nem öntvény az egész!

A fémről pedig lekapartam a barna koszt, ami olyan rozsdás színt ad neki, meg a fal által rákerült mocskot, határozottan szürkés színe van. Jellemző rá, hogyha ütöm (mint például ezzel a vascsővel), akkor olyan mintha visszapattanna a cső. Magyarul kőkemény. Nos, ez akkor vas lenne?

Ja és alig látszik rajta a karcolásnyom, amit a csővel otthagyok, pedig igencsak erőset verek rá. Ez az ami roppant kellemetlen! És mégegyszer mondom: göröngyösnek érzem, de ha lekaparom róla a göröngyöket, akkor sima lesz. Illetve simább.

Moor 2009.12.14. 09:54:53

Van fülhallgatód? Mert az mágneses, és ha a fémhez érinted, érezned kell a vonzást, ha vas. Ha nem érzed, akkor nem vas. :)

ádám83 2009.12.14. 10:07:23

Vagyok! Na ezt kipróbáltam, mert van mágnesem!!!

Nem tapad! Ez most mit jelent? Aluminium?

Moor 2009.12.14. 10:07:54

Hát akkor biztos, hogy nem vas. De akkor nem tudom, mi lehet. Lehet, hogy másnak lesz ötlete...

baricky 2009.12.14. 10:31:12

háát ha alumínium, akkor az nem korrodál, azaz nem ügy ahogy leírtad, és az viszonylag puha fém, annak azért horpadnia kéne az ütésektől..

ádám83 2009.12.14. 10:42:48

Nah, várjunk csak. Gyanús nekem ez az egész, mert amikor leesett a mágnes, mintha éreztem volna valami csekély vonzerőt.

Úgyhogy megnéztem mégegyszer.

Most letöröltem a koszt meg a rárakódott anyagot erről a felületről, és a mágnest magára a szürke fémre tettem, nem a barna koszokra. A fal ugyanis dohos és rá volt tapadva a felületre pár centi vastagságban.

Viszont így tapad!

musi 2009.12.15. 15:18:35

pfff megint beégtél :D

először azt mondod nem tapad a mágnes

akkor alumíniumnak kéne lennie, ami behorpad

jaaaa izé, akkor mégis csak tapad a mágnes :DDD

szánalmasan szarul csinálod.

ádám83 2009.12.15. 15:43:41

Akkor olvasd el mégegyszer amiket irtam. Már leirtam, hogy a vakolatra tettem a mágnest, azért nem tapadt!
süti beállítások módosítása