ádám83 2009.12.07. 13:27

Úgy tűnik, a mai nap se lesz eredményes...újra körbejártam a szobát, és meglepő felfedezést tettem. Mondjuk erről korábban is tudtam, de eddig feleslegesnek tartottam mondani: a falak szanaszét vannak karcolva. És a talaj is. Nem tudom, ez jelent-e valamit, olyan mintha húztak volna valamit a földön és a falakon is egyaránt. Egyáltalán nem sima tehát sem a fal sem a föld. Szerintem volt valamiféle előkészülete annak, hogy ide tettek.

Közben olvasok az interneten mindenféle elméletet az elrablásoktól kezdve a titkos kísérleteken át a paranormális jelenségekig. Egyenlőre nem találtam linket az én esetemmel kapcsolatban, de ha esetleg találtok valami hasznosat, azt nagyon megköszönném.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr701580163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hopihecske1 2009.12.07. 17:03:09

Hmmm..Valószínű,hogy pakoltak meg ilyenek és tuti,hogy van valami kiút,különben ők hogy mentek ki?Vagy az is lehet, hogy előtted volt valaki más..

MMate 2009.12.07. 17:37:17

Lehet az is, hogy van még ott valaki más is

Gordon Freeman 2009.12.07. 17:50:16

Az első dolog amit leírnák, hogy próbáld vhogy megvilágítani a karcokat, és távolabbról megnézni, és ügyejj oda a részletekre, lehet vmi írás, vagy vmi térkép lehet az, ami út a kijutáshoz!

A másik az az, hogy azok a dátumok lehetnek pl. azok is, hogy akkor raboltak el embereket, és rakták be abba a szobába, ahol most te vagy!

100114 - ez a legközelebbi dátum /ha dátumnak vesszük/ az elrablásod óta, szóval ha úgy vesszük, ahogy az előbb mondtam, hogy az ide került emberek pontos dátumár írták bele, akkor 2010 jan. 14.-én ide egy másik ember fog kerülni...Sztem nem úgy, hogy te 13.-án kijutsz, és már bejön 14.-én a következő, hanem kb. jan. 4-5.én kijutsz, és addig megint bevásárolnak kajákat, stb...
És ha az élelmet, vizet nézzük, ami jelen pillanat a rendelkezésedre áll, akkor az kb. 2-3 hónap, szóval ebben sztem van vmi!

viszont vannak olyan dátumok is, amik nem egyeznek...

400450 - Itt például 2040 április 50 van...szóval ezt vagy elírták, vagy innen egy új dolog kezdődik, ami nem dátumokat, hanem koordinátákat, vagy éppen időt mutat...
pl. 400/60= 66,666666666666666666666666666667
ebbe a 66, után 29 db. 6-os van...a 7-essel együtt az 30...elől van még 2 db. 6-os....ha 66-hoz 30-at hozzáadunk, 96 lesz...
450/60= 7,5
ha 96-ot elosztjuk 7,5-el akkor 12,8 marad...ha ezt dátumra osztjuk megint, akkor az december 8, azaz holnap...De ha 96-ot szorozzuk 7,8-al, akkor kijön 720, amit ha 60-al osztunk, azaz az idő mértékegységével, az 12...ez lehet pl. december is, és akkor megint van 1 összefüggés...

most több nem nagyon jut eszembe, egyenlőre ennyi, később még gondolkodom ezzel...
aztán meglátjuk mi lesz holnap!

Gordon Freeman 2009.12.07. 17:53:47

"De ha 96-ot szorozzuk 7,8-al, akkor kijön 720"

Sry elírtam, ha 96-ot szorzunk 7,5-el!!!! :D

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.07. 18:03:00

Sok hasonlo tortenetet lehet talalni, bar annyi mindenkepp kozos bennuk ( legalabbis amikrol en tudok ) hogy nem egyedul vannak a szobaban/motelban/szellemkastelyban akarhol, hanem arra megy ki a sztori hogy mit kezdenek egymassal az emberek ilyen helyzetben. Olyan tortenettel meg valoban nem talalkoztam ahol valaki egyedul van.

A leginkabb hasonlo talan a "No Exit" cimu sztori amibol ugyanezzel a cimmel filmet is csinaltak.

(forras: imdb)
"No Exit" is a thriller loosely based on the famous French play "Huis Clos" by Jean-Paul Sartre. Jonathan and Leigh wake up in strange motel room after being sedated. There is no escape from the room - the door is locked from the outside, there are no windows and the room seems to defy the laws of physics as they can't break through what appears to be normal sheet rock.

Nos persze ezek mind csak kitalalt tortenetek, azonban nemi kiindulasi alapot valoban adhatnak, ki tudja ki es mit akar toled... felfigyeltel barmifele furcsa dologra a fizikai torvenyek mukodesevel kapcsolatban? Ezen az uton talan el lehetne indulni valamerre..

ádám83 2009.12.07. 18:11:05

Igen. De azt nem tudom, megosszam-e itt.

Gordon Freeman 2009.12.07. 18:22:34

hát sztem sokat segítenél rajtunk is, és rajtad is egyaránt!

brncsk 2009.12.07. 20:03:18

@ádám83: Ja, jöjjön az infó, én is kíváncsi vagyok!

ádám83 2009.12.07. 21:33:47

Bocs, de megint nem volt netem...Na szoval, volt vagy két olyan éjszakám, amikor majd meg fagytam. A szoba hőmérséklete nagyjából állando. Olyan 22 fok lehet, egész kellemes. De két esetben előfordult hogy olyan hideg lett hogy majdnem megfagytam. Nem tudom az okát.

Gordon Freeman 2009.12.07. 21:50:41

hmm....talán vhol a szabadban lehet az a kunyhó...vagy nemtudom...homok szagot, vagy vmi különös szagot nem szoktál érezni? mer akk lehet vmi bányában is!

ádám83 2009.12.07. 21:54:32

Tudod mit érzek? Dohszagot! Azt érzek elég gyakran...

Gordon Freeman 2009.12.07. 22:02:45

hmm....talán akkor vmi pincében vagy, vagy ez télleg vmi motel szerűségnek a "pincéje"....

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.08. 04:32:20

Hm.. ez a hirtelen hideg lesz dolog ismeros nekem..

Tuti biztos hogy nalad nem errol van szo, es termeszetesen nem szeretnelek ijesztgetni, gondolom ennyi ido utan bezarva egyedul mar igyis cafatokban az idegeid, igy csak tenyszeruen kozlom hogy szellemidezeskor tapasztaltam ilyet, hirtelen nagyon hideg lett... abban az egy helyisegben. Sokan szamolnak be hasonlo 'mellekhatasrol' amennyiben sikerrel jarnak egy ilyen akcioval. Majdnem biztos hogy teljesen irrelevans, elvegre csak ugy veletlenul nem tortenik ilyen. Arrol nem beszelve hogy szellemek nyilvan nem leteznek, biztosan van ra valami racionalis magyarazat attol hogy en nem talaltam.

Ennel fogva nincs is epkezlab otletem a homerseklet ingadozasra, mivel nem tudjuk hol helyezkedik el a szoba, mi veszi korul, nagyon is elkepzelheto hogy egyszeru kornyezeti hatasrol van szo.

Vagy csak szarakszik a hoszabalyzo rendszer :) Ez a legvaloszinubb. Szerintem emiatt ne aggodj, bar tokeletesen ertheto hogy ilyen helyzetben minden kis aprosag kulonos jelentoseggel bir szamodra.

Egyebkent a furdoben levo vizrol emlitetted hogy gyakorlatilag ihatatlan, arrol viszont nem tudunk hogy van-e melegviz pl. Es ha van akkor lehetseges-e elfogyasztani vagy korlatlanul jon. Ez pusztan annyibol lenne erdekes hogy ha el lehet fogyasztani (akar nagyon sokara) a melegvizet akkor valoszinuleg valami kulteruleten vagy ahol helyileg melegiti egy kazan vagy ilyesmi a vizet, ha nem tudod elfogyasztani akkor van ra eselyed hogy frekventaltabb teruleten vagy ahol - nem tudom a megnevezeset - kozponti melegviz van mint a panelhazakban. Persze ha nem fogy el attol meg lehet elektromos atfolyos rendszeru a cucc a puszta kozepen is, de ha sikerul elfogyasztani az rossz jel, akkor majdnem biztosan kint vagy valahol kulteruleten.

Hulye egy otlet tudom, de vegulis gondolom raersz megnyitni a csapot :)

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.08. 04:33:15

Hm.. ez a hirtelen hideg lesz dolog ismeros nekem..

Tuti biztos hogy nalad nem errol van szo, es termeszetesen nem szeretnelek ijesztgetni, gondolom ennyi ido utan bezarva egyedul mar igyis cafatokban az idegeid, igy csak tenyszeruen kozlom hogy szellemidezeskor tapasztaltam ilyet, hirtelen nagyon hideg lett... abban az egy helyisegben. Sokan szamolnak be hasonlo 'mellekhatasrol' amennyiben sikerrel jarnak egy ilyen akcioval. Majdnem biztos hogy teljesen irrelevans, elvegre csak ugy veletlenul nem tortenik ilyen. Arrol nem beszelve hogy szellemek nyilvan nem leteznek, biztosan van ra valami racionalis magyarazat attol hogy en nem talaltam.

Ennel fogva nincs is epkezlab otletem a homerseklet ingadozasra, mivel nem tudjuk hol helyezkedik el a szoba, mi veszi korul, nagyon is elkepzelheto hogy egyszeru kornyezeti hatasrol van szo.

Vagy csak szarakszik a hoszabalyzo rendszer :) Ez a legvaloszinubb. Szerintem emiatt ne aggodj, bar tokeletesen ertheto hogy ilyen helyzetben minden kis aprosag kulonos jelentoseggel bir szamodra.

Egyebkent a furdoben levo vizrol emlitetted hogy gyakorlatilag ihatatlan, arrol viszont nem tudunk hogy van-e melegviz pl. Es ha van akkor lehetseges-e elfogyasztani vagy korlatlanul jon. Ez pusztan annyibol lenne erdekes hogy ha el lehet fogyasztani (akar nagyon sokara) a melegvizet akkor valoszinuleg valami kulteruleten vagy ahol helyileg melegiti egy kazan vagy ilyesmi a vizet, ha nem tudod elfogyasztani akkor van ra eselyed hogy frekventaltabb teruleten vagy ahol - nem tudom a megnevezeset - kozponti melegviz van mint a panelhazakban. Persze ha nem fogy el attol meg lehet elektromos atfolyos rendszeru a cucc a puszta kozepen is, de ha sikerul elfogyasztani az rossz jel, akkor majdnem biztosan kint vagy valahol kulteruleten.

Hulye egy otlet tudom, de vegulis gondolom raersz megnyitni a csapot :)

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.08. 04:34:36

Hm.. ez a hirtelen hideg lesz dolog ismeros nekem..

Tuti biztos hogy nalad nem errol van szo, es termeszetesen nem szeretnelek ijesztgetni, gondolom ennyi ido utan bezarva egyedul mar igyis cafatokban az idegeid, igy csak tenyszeruen kozlom hogy szellemidezeskor tapasztaltam ilyet, hirtelen nagyon hideg lett... abban az egy helyisegben. Sokan szamolnak be hasonlo 'mellekhatasrol' amennyiben sikerrel jarnak egy ilyen akcioval. Majdnem biztos hogy teljesen irrelevans, elvegre csak ugy veletlenul nem tortenik ilyen. Arrol nem beszelve hogy szellemek nyilvan nem leteznek, biztosan van ra valami racionalis magyarazat attol hogy en nem talaltam.

Ennel fogva nincs is epkezlab otletem a homerseklet ingadozasra, mivel nem tudjuk hol helyezkedik el a szoba, mi veszi korul, nagyon is elkepzelheto hogy egyszeru kornyezeti hatasrol van szo.

Vagy csak szarakszik a hoszabalyzo rendszer :) Ez a legvaloszinubb. Szerintem emiatt ne aggodj, bar tokeletesen ertheto hogy ilyen helyzetben minden kis aprosag kulonos jelentoseggel bir szamodra.

Egyebkent a furdoben levo vizrol emlitetted hogy gyakorlatilag ihatatlan, arrol viszont nem tudunk hogy van-e melegviz pl. Es ha van akkor lehetseges-e elfogyasztani vagy korlatlanul jon. Ez pusztan annyibol lenne erdekes hogy ha el lehet fogyasztani (akar nagyon sokara) a melegvizet akkor valoszinuleg valami kulteruleten vagy ahol helyileg melegiti egy kazan vagy ilyesmi a vizet, ha nem tudod elfogyasztani akkor van ra eselyed hogy frekventaltabb teruleten vagy ahol - nem tudom a megnevezeset - kozponti melegviz van mint a panelhazakban. Persze ha nem fogy el attol meg lehet elektromos atfolyos rendszeru a cucc a puszta kozepen is, de ha sikerul elfogyasztani az rossz jel, akkor majdnem biztosan kint vagy valahol kulteruleten.

Hulye egy otlet tudom, de vegulis gondolom raersz megnyitni a csapot :)

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.08. 04:44:01

A korabban emlitett csovekhez hozzafersz?
Erdemes lenne megvizsgalni oket, nem forro valamelyik?
Melegvized van?

TZoltan · http://surgossegi-ellatas.com/ 2009.12.08. 04:45:41

hoppa most mondanam hogy elnezest a flood miatt de nem en voltam :) valszeg bugos a blogmotor. Legyszi ha tudod torold ki az ismetleseket, koszi.

ádám83 2009.12.08. 13:27:07

Bocs h eddig nem válaszoltam, nem volt megint netem. Nos, melegvíz az hol van, hol nincs! Tegnap este például nem volt, ma reggel volt!!

A hideget azt ne úgy képzeljük el, hogy hirtelen fagypont alatti hőmérséklet lett, hanem egyszerűen lehűlt a levegő néhányszor, de nem annyira, hogy húú de nagyon hideg van, de érezhető volt azért...

brncsk 2009.12.08. 14:36:45

A kint lévőknek meg kellene színeznie a folyóvizet valahol a vezetékrendszerben, aztán megnézni, nálad is olyan lesz-e.

Gordon Freeman 2009.12.08. 16:37:45

jaja, ez jó ötlet!!
az a hirtelen lehüléses dolog, az nekem is ismerős, néha a szobámba szokott ilyen történni:D
süti beállítások módosítása