ádám83 2009.11.26. 23:44

Kész vagyok. Teljesen kimerültem. Egészen mostanáig fúrtam a falat. Haladtam egy olyan öt centit. De ez még mindig semmi. Legalább háromszor ennyit kell még fúrnom, hogy átérjek a fal másik oldalára. De még így sem vagyok benne biztos, milyen vastagságú a fal. Mert lehet akár 5 méteres. Lehet 10 centis is. De az is lehet, fúrok egy keveset és már át is jutottam valahova.

Kis lyukat kell elképzelni. Egy tenyérnyi méretű lyukat fúrok.Most eszek szalámit kenyérrel és fekszem le. Már nagyon hiányzik minden és mindenki :( Közben írtak az MTI-től, hogy részletesen számoljak be mindenről. Megmutattam nekik ezt a blogot. Kiváncsian várom, mit lépnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr501555300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.27. 15:09:16

Ez az! akkor hamarosan megjelenik mindenhol!!!!
És mondtam az elején, hogy ne fúrd annyira a falat, mert gyorsan kimerülsz, és akkor több kaja/víz kell, és hamarabb elfogy! Úgy csináld, hogy fúrsz 1-2 órát, aztán pihensz vagy fél órát-órát...és így sokkal jobban fogsz haladni!!!
süti beállítások módosítása