ádám83 2009.11.25. 17:58

Azt hiszem, sokáig leszek még itt. Mind a négy fal tömör beton. A plafon is. Elkezdtem fúrni minden irányba, de ugyanaz a helyzet. Én még ilyet nem láttam. Szó szerint ez egy betonkoporsó. Azon gondolkodom, hogy ha van viszont szellőző, akkor valamivel össze kell, hogy legyen kötve a helyiség. Ha a levegő jön valahonnan, akkor van valahol egy másik helyiség. Esetleg a szabadból is jöhet.

Generátornak is lennie kell, vagy pedig a terület közművesített. Ha van internet is, akkor inkább az utóbbi. Ezeket persze már mind megvitattuk MSN-en a hozzátartozókkal. A keresés mostmár nyomozásnak számít, állítólag egy nagyon jó szakembert kaptam. Már vele is kommunikáltam MSN-en keresztül.Egyenlőre nem nagyon tudnak mást csinálni a helyszínelésen és a kihallgatásokon kívül. Erről jut eszembe, Róbertet és Mariannt is kihallgatták a nap folyamán, mindketten ugyanazt mondták, amire én is emlékszek.

Próbálom nyugtatni magam, hogy minden rendben lesz. Ha belegondolok, megvan mindenem, ami a túléléshez kell. Kaja és víz van. Meg WC is. Meg mosdó is. Ezek a legfontosabbak. Közben pedig folyamatosan dolgozunk a kijutáson. Akármilyen sokáig is leszek itt, ki kell jutnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr351552107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.25. 18:24:39

nah ez egy pozitív hozzáállás!:D

Endike 2009.11.25. 18:32:10

arra nem gondoltál még, hogy lehet hogy van más ilyen szoba is...úgy értem lehet hogy a szomszédodban is küszködik valaki...?:S sok sikert!:(
süti beállítások módosítása