ádám83 2009.11.25. 00:53

Kimerültem...nem bírom tovább...feladom...ennyit a fúrásról. 12 órája ezzel szenvedek, de sokat mondok, ha haladtam 2 centit. Az a baj, hogy ez a fal nem olyan mintha csak elválasztana valamitől. Ha megkopogtatom, tömény masszának tűnik, mintha a vastagsága több méter lenne. Amióta pedig elkezdtem fúrni, egy lyukat nem találtam benne, csak egybefüggő anyagot. Nem tudom ez mennyire érthető. Persze csinálom tovább...

Kezdek mostmár megőrülni. Nem is tudom, hány órája vagyok már itt. Teljesen börtönben érzem magam mostmár. Őszintén szólva eleinte még érdekes is volt, mert azt hittem, csak szórakoznak velem vagy ilyesmi, de mostmár nagyon el vagyok keseredve. OK, hogy van itt miondenféle ellátmány, de időnként rámtör a klausztofóbia és ez rettenetes. A szívem ilyenkor egyre gyorsabban ver, izzadni kezdek és rámtör a fulladás érzet,. Olyan, mintha nem kapnék levegőt, el se tudjátok képzelni, mennyire hihetetlenül bezártságérzetem van itt!! Nem érzem a levegőt!!

A rendőrség nem tud mit kezdeni a tulajdonossal. Nincs semmiféle bizonyíték ellene. Egyedül a kamera felvétele van meg, de az is csak azt bizonyítja, hogy elhagytam az épületet éjjeli 3:34-kor. A rendőrök nem találtak nyomokat arra vonatkozólag, hova mehettem volna. Fogaras újságában megjelent egy pár soros hír rólam, hogy eltűnt egy magyar. Rohadtul bőbeszédűek, mit mondjak. Azonban továbbra is kutatják a közeli erdőket, ezekben a percekben is. Váltóműszakban dolgoznak.

Próbálok belemerülni a számítógépbe. Híreket olvasok, ilyenek. Az őrületbe kerget ez a félhomály, meg hogy nincsennek nyílások a szobában! Élve eltemetve érzem magam, több méter mélyen a föld alatt. Annyira halálfélelmem van ettől, hogy úgy érzem be fogok kattanni.

Félek. Nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr71550533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.25. 06:32:28

Nem hiszem h a föld alatt lennél, mert nemtom hogy építenének oda mindenfélét! bár mondjuk vhogy meg lehet csinálni, de sztem ne gondojj erre!

A talált cuccokra meg ne mond azt, hogy felesleges!!!!!

Kulcs: Ha sikerül vmi repedést találnod, beledughatod a kulcsot, és megpróbálhatod szétfeszíteni, vagy akár vmi fiókot/szekrényt is kinyithat!

Tű+Cérna: Csak gondolj vissza a Rambo címü filmre! most nem viccből mondom! Ha elvágod vmidet, akkor az pl. erre is jó!

Pénzek: Le fizeted őket :D /sry csak 1 kis viccet akarok bele vinni!/

Villanykörte: Mennyivel van nagyobb fénye az "extra villanykörtének"? nem lehet vinni ide-ode?? hogy a falakat átnézd? vagy nincs még vmi fényforrásod, amit tudnál hordozgatni, és átnézni vele a falat? pl. a kanalat használhatod tükörnek is, hogy a lámpának a fényét odavilágítod!

sok sikert!

Gordon Freeman 2009.11.25. 06:35:10

Jah és igen! Tuti h vmi kisérletezés! és ebben sztem teljesen igazad van! Vagyis ez is 1 megoldás, nem akarok többet mondani, nem akarlak megijjeszteni! Szóval én csak annyit mondok, hogy légy kitartó, neten próbálgass keresni ilyen túlélő tippeket, hogy mit kezdj cérnával, tűvel, huzalokkal, stb... és talán segítenek!

Most nem leszek 1 ideig, kb. 3-4kor jövök, addig viszont kitartás! kb. 11:45 körül még felnézek 1x!

Gordon Freeman 2009.11.25. 06:35:42

hallgass vmi zenét /gondolom van a laptopon hangszóró/ és az meg nyugtat 1 kicsit! könnyebb utánna gondolkodni!

Gordon Freeman 2009.11.25. 07:02:14

Jah, meg mielőtt elmegyek! Ha nem nagyon haladsz, akkor ne nagyon csináld, mert rengeteg energiát elveszítessz, és több kaja/víz kell, és így hamarabb elfogy! ha nem megy, ne erőltetsd! vagyis csináld, mert hát az életed van rajta, de ne ilyen intenzitással!!!! Próbálok minél előbb írni, hogy azér megnyugodj, hogy van még vki, aki ezen a blogon még dumál veled! ;);):D

bexxter 2009.11.25. 12:52:25

Milyen érdekes, hogy mindig csak egy kommentelő van... Már rég ezzel lenne tele a net... de nem rossz, kezdetnek. a Következő mese majd jobban sikerül ;)

ádám83 2009.11.25. 12:59:49

Na erről beszélek!! Köszönöm, hogy ennyire együtt érzel! Senkinek sem kötelező hinni nekem! Nem akarok senkit meggyőzni, én leírom ami épp velem történik és ennyi.

Már irtam az ujságoknak és a magyar internetes portáloknak is, remélem minél hamarabb nyilvánosságra kerülök!

Gordon Freeman 2009.11.25. 14:24:12

nah ez az! aki elhiszi elhiszi, aki nem nem...én személy szerint hiszek benne, mert tudom hogy romániában az emberrablások mennek 1000-rel...

bexxter 2009.11.26. 17:51:25

@Gordon Freeman: Az emberrablásoknak célja van, pl szervkereskedelem, vagy váltságdíj akármi. Na de egy kijárat nélküli helyiségbe nem tehetik, hiszen onnan kiszedni sem tudják amikor megérkezik a pénz, idő akármi.. hmm??

Gordon Freeman 2009.11.26. 18:11:15

de kitudják, mert vhogy berakták, erre nem gondolsz???
süti beállítások módosítása