ádám83 2009.11.24. 17:29

Megint elment a net! Azt hittem besokkalok! Rettenetes érzés ez, mert ilyenkor elvesztek minden kapcsolatot a külvilággal! A panzió tulajdonosát még mindig faggatják, de csak annyit mnond, hogy ő már akkor rég aludt, amikor én kisétáltam a panzióból.

Közben tüzetesen átnéztem magam, hogy nincsennek-e rajtam, tűszúrásnyomok vagy bármi egyéb jelek. Nem találtam semmit. Egtyenlpőre a kutatócsport se talált semmit. Az a baj, hogy az egész panzió, meg úgy a környék egy teljesen elhagyatott, erdős helyen van, ráadásul hegyek övezik a régiót. Gyakorlatilag bárhol lehetek a környéken, akár a hegy gyomrában is. Csak azt nem értem, hogy honnan jön az áram, meg az internet. Meg úgy egyáltalán hogyan keletkezett a szoba, ha nem találok rajta egy darab nyílást se.

A szüleim és a barátaim alig akarják elhinni, mondják, hogy kell lennie kijáratnak is. Ha egyszer vannak bent bútorok és tárgyak, akkor valahol be kellett jönniük. Csakhogy ha tízezerszer is fogom átnézni a szobát, akkor sem fogok találni egy kurva nyílást sem.

Nemrég ettem szalámit meg hozzá zsemlét, vajjal. A kenyér és a zsemle úgy látom, tartós. Bár nem tudom, meddig állnak el ezek a termékek. Szerintem valami bevásárlóközpontba vehették, mert ilyeneket általában ott lehet kapni. Talán nem lenne hülyeség utánanézni, kik vásároltak ennyi vizet, kenyeret és konzervet a közelmúltban. Meg is mondom a szüleimnek, mert úgy látszik, ezek a rendőrök síki hülyék. Még én adjam a tippeket.

Képek pedig (bocs a szar miőségért, dehát ez van):

 

 

 

 

 

 

 

Egyetlen fényforrásom, nameg a hűtő:

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr481549343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:25:39

Azta k*rva...hát nincs sok fényed :S Csak el ne aludjon az a lámpa is! mert akkor azt télleg véged! Ahogy látom ott felül vannak csövek! próbáld meg azoknak az útját követni, és ahol bemennek a falba, ott szétverni vmivel! áldozz rá egy üveg vizet, hogy puhítsd meg és aztán próbáld meg vmivel szétütni!

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:28:34

mondjuk a vizek lehetnek csapvizek is! felvannak bontva az üvegek, vagy le van zárva, mint amilyen "eredetileg" egy üveg??? A zsemlét/kenyeret meg próbáld vmihez hasonlítani, vagy próbáld megkülönböztetni, hogy milyen márkájú lehet! mármint úgy értem, hogy Spar, Tesco, vagy akármi...de az is lehet, hogy egy sarki boltban, vagy egy kis boltban vehette őket! a környező boltokat át kéne kutatni a rendőrségnek!

Gordon Freeman 2009.11.24. 18:38:40

jajj meg télleg! a padló milyen? beton? van rajta szőnyeg? parketta? linóleum? csempe? próbáld felszedni, ha meg csak beton, akkor próbájj részt keresni, és vmi villával vagy vmivel /ha van :S/ piszkálni!
süti beállítások módosítása