ádám83 2010.04.28. 08:30

Megint rémálmom volt :( Alig aludtam az éjszaka. Valami szörnyű betegségem volt, ilyen veszélyes fertőzés ami ráment a tüdőmre. A kezelést későn kezdték el és belehaltam :((

Annyira valóságos volt!! Ilyen élénken sohasem álmodtam azelőtt. Rendesen félek is elaludni!

Ma fogom megenni az utolsó konzervet. De még nem akarom megenni, inkább majd este, muszáj spórolnom. Vagy holnapő reggel. Vagy holnap este.

Iszonyatosan éhes vagyok. Tegnap óta nem ettem. Ha rágondolok a konzervre, nyáladzani kezdek. Meg tudnék enni most bármit. Akár egy gilisztát is. Még egy legyet is. Azt hiszem megiszom egy fél liter csapvizet. Annak enyhítenie kell az éhséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr861957854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása