ádám83 2010.04.27. 23:24

Jól mondta Iov, valóban van valami az asztal alatt. Fogalmam sincs mi az, fel kellene törnöm a padlózat egy részét, ami mellesleg beton. Itt azonban kopogtatásra mintha gyengébb lenne.

Érdekes, mert ez nekem sohasem tűnt fel, bár nem is nagyon keresgéltem a földön, inkább csak a falakat ellenőriztem folyamatosan.

Fogalmam sincs mi van ott, ezért félek is egy kicsit.

Más: most a késő délutáni órákban elszállt egy helikopter az első koordináta körül. Nagyjából már be is határolták a helyet. Én nem hallottam helikopter zúgást, de akik a helikopterben ültek, azok távcsővel egy másik kutat pillantottak meg, igaz nagyon nehezen tudták észrevenni,, mert a fák eléggé takarnak.

Furcsa, hogy itt is egy kút van. Voinesti mellett is egy kút volt. Nem találok ebben semmi logikát. Miért építene valaki kutat egy hegyre?! Ez abszurd.

Ha minden igaz, a csapat összeáll hamarosan és le is szállnak, csak találni kell helikopternek alkalmas leszálló pályát.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr41957842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása