ádám83 2010.04.16. 18:39

Annyi mindenből kimaradok, hogy az hihetetlen. A munkatársam Róbert, aki szintén keres engem, írt pár sort azzal  kapcsolatban, hogy mi a helyzet a jelenlegi informatikai cégnél ahol dolgoztam. Új beruházások vannak készülőben, az IBM egyik osztrák nagyvállalata 60%-os támogatást ad egy új project kidolgozásához. Német bankokhoz kellene új biztonságtechnikai szoftvereket írni.

A főnököm pedig megemlítette Róbertnek, hogy simán el tudna képzelni engem ennek a feladatnak a csoportvezetőjeként és sajnálja, hogy ilyen helyzetbe kerültem mint most :(

Ráadásul idekerülésemkor pályázatot nyertünk, melynek keretében szintén új kihívásoknak néztem volna elébe. Ez van, szerencsétlen vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr571927480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása