ádám83 2010.04.14. 08:40

Mostanában reggelente mint ahogy most is, már meg sem lepődök azon, hogy testemet kívülről figyelem a mennyezetről. Szerintem ezek a tabletta utóhatásai. Bármennyire is szokatlan volt, nagyon is élvezem ezt a testetlen állapotot, a súlytalanságot, a létezés könnyedségét. Ugyanakkor már nem látok magam körül sem embereket, sem más túlvilági lényeket, csak a szobát.

 

Több mint 12 órával azután, hogy a látomásaim véget értek, még mindig képtelen voltam lábra állni, ez az oka annak, hogy nem írtam olyan rendszeresen erre a blogra. Sokáig nem is nyertem vissza az erőmet, az egyensúlyérzékem is csak lassan tért vissza. Ezért is maradnak ki napok. Értitek már miért esik néha nehezemre írni ide?? Értitek már miért vannak kihagyások? Nem viccből nem írok, hanem mert elképesztően gyenge vagyok! De tisztulok, legalábbis úgy érzem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr851919284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLABLABLA 2010.04.14. 14:14:27

AHHOZ MEG NEM VAGY GYENGE HOGY A NEM LÉTEZŐ SPANODDAL BESZÉLJ??NE LEGYÉL MÁR ILYEN,MIÉRT CSESZED EL A SZTORI VÉGÉT???

ádám83 2010.04.14. 15:39:08

Ki voltam ütve és az utóhatása miatt még enni is képtelen voltam :(

BLABLABLA 2010.04.14. 17:54:13

ÁDÁM,MINDENKI TUDJA,HOGY EZ EGY JÁTÉK.A 80-AS ÉVEKBEN RENGETEGEN ELINDULTAK,HOGY MEGMENTSÉK ISAURÁT A FOGSÁGBÓL,VAGY A 90-ES ÉVEKBEN ESMERALDA SZEMMŰTÉTJÉRE ADAKOZTAK AZ EMBEREK.EZZEL NINCS IS SEMMI BAJ,CSAK LEGYEN EGY FRAPPÁNS KIS CSATTANÓ,MINT A KÖNYVEKBEN VAGY A FILMEKBEN.
EZEK A KAPSZULÁK,MEG A FÖLDÖNTÚLI LEBEGÉS,MEG A KIS HAVEROD A FALBAN A DELTA C. MŰSORBA VALÓ.
ÉN ÉLVEZTEM A BLOG ELEJÉT,DE A VÉGE.....HÁT AZ AMERIKAI VÁLTOZATA JOBBAN TETSZENE(HA MÁR MÁSOLSZ VMIT,AKKOR AZT JÓL,ÉS EZ TÉNYLEG CSAK EGY TANÁCS)!

ádám83 2010.04.14. 18:28:36

Én egy szóval se mondtam, hogy ezek a dolgok léteznek! Ez mind TÜNET! Amit a kipróbált szerek okoztak, kb mint a kábítószer. Ennek függvényében jelentettem ki azt amit átéltem. És nem másolok, ezt nem értem honnan veszed.

BLABLABLA 2010.04.14. 18:45:46

BIZTOS JÓ VOLT A CUCC,AMIT BENYOMTÁL:)
HOGY HONNAN VESZEM?AKINEK VAN EGY KIS GÓGYIJA,AZ MÁR RÉG RÁKERESETT ERRE AZ EGÉSZBEN A GUGLIBAN:)
DE A BARÁTODAT NEM MOST KEZDTED EL HALLUCINÁLNI,ŐT NEM FOGHATOD ERRE.....
süti beállítások módosítása