ádám83 2010.03.10. 22:58

Hát nagyon ideges vagyok!

Ez a Manuel Simon egyáltalán nem válaszol a kérdéseimre! Írt egy válaszlevelet, amiben azt írja, hogy segíteni akar, de nem értem, hogy akar segíteni, ha nem ad normális támpontokat!

Annyit ír, hogy ő is ugyanúgy részese volt az eseményeknek 1980 tavaszán, mint ahogy nekem is. Neki azonban sikerült valahogy kijutnia. Arra a kérdésre, hogy hogyan juthatok ki úgy válaszol, hogy "vannak dolgok, amelyekbe nem szólhatunk bele. Ezt meg kell értened!"

Mi az hogy nem szólhatunk bele??? Nem, egyáltalán nem értem!!!! Ha megszöktél 1980 március 8-án, akkor hogyan jutottál ki??? És miért van felcserélve a dátum intervallum a számsorba?? ÉS EGYÁLTALÁN HOGYAN JÖN KI A KÉT DÁTUM KÜLÖNBSÉGÉRE ANNAK A NAPJA PERCRE PONTOSAN, HOGY ÉN IDEKERÜLTEM?????

Miért nem tudja senki kinyitni a szemét?? Miért nem bírnak megtalálni már lassan 4 hónapja?? HOL EZ A SZAR SZOBA????

Hát senki nem érti?? Ez valami kurva nagy összeesküvés!!!!!!!!!!!!!!!

MELLESLEG A LEVELET MÁRCIUS 8-ÁN KÜLDTE NEKEM, AZAZ TEGNAP ELŐTT!!! NEM FURCSA????

MOST AKKOR EZ VÉLETLEN?

MOST AKKOR EZ VÉLETLEN?

MOST AKKOR EZ VÉLETLEN?

MOST AKKOR EZ VÉLETLEN?

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr211830135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huzsi22 2010.03.11. 14:09:19

Egyszóval úgy fogsz kikerülni hogy nem csinálsz semmit:
-Nem követed a Netlogos emberke utasításait.

Csak kajával ill. piával húzd ki a következő dátumig és kint vagy.

ádám83 2010.03.11. 14:10:15

Jó, csak ő az egyetlen aki kijutott...

Huzsi22 2010.03.11. 18:44:03

Mivel gondolom a többinek nem maradt mit enni.

Gordon Freeman 2010.03.11. 21:29:46

én azt tartanám még furának, ha az 1ik reggel felébredne ádám, és teli lenne a szoba megint kajával..nah az lenne még a rejtély!!!

Huzsi22 2010.03.11. 22:56:42

Az még nagyobb lenne ha reggel otthon ébredne.
süti beállítások módosítása