ádám83 2010.03.06. 14:56

Azt hiszem fordulóponthoz érkeztünk. Ha hihető a dolog, Manuel Simon írt nekem egy e-mailt. Egy anonim e-mail szolgáltatótól írja, hogy Victor hazudik.

Azt írja, az ő monogramja szerepel M.S -ként az egyik képen, a 80-as évekből. Azt írja, azért van fordítva az egyik dátum, mert akkor ő volt itt helyettem, csak éppen neki sikerült megszöknie!! 

Tehát Manuel Simon is ugyaúgy be volt zárva ide ahogyan most én is! Hiszen ezt bizonyítja ez a monogram.

Kérdezte, hogy kapcsolatba lépett-e velem bárki vagy bármi, amióta a szobában vagyok. Mert azt írja, soha ne kommunikáljak a számítógépen keresztül azzal a valakivel, aki belső hálón üzenget nekem.

Én úgylátszik tegnap mellényúltam, mert teljesítettem is az utasítását. Nade egy esernyő mégis mit árthat? Na válaszoltam neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr781812874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.03.08. 18:10:44

Noss rég írtam ide, viszont követem az oldalt!!

1.: Különös az, hogy hogyan szökött meg az a Manuel gyerek Viktor fogságából!!
meg hogy hogy tünt el viktor?
Manuel honnan kapcsolódik az internethez??
Viktor ha magyaro.-on él, Manuel meg romániában, akk hogy ért haza ilyen hamar? vagy van itt magyaro.-on is haverja?
vhogy nem tudod kideriteni h honnan jött az a levél?? elvégre képekkel foglalkozol!

2.: még mindig nem válaszoltál, hogy ki az a "lény" vagy akármi is, aki a "falban lakik"...??????

3.: az azért érdekes, hogy te itt írod a blogot, minden /majdnem minden/titkot leírsz ide, olyat is amit a rendőröknek nem /vagy nem akarsz, vagy nem mersz/ viszont mivan ha a rendőrök is olvassák ezt a tuttodon kívül? akkor semmi értelme a rendőrök előtt titkolózni

4.: ki hát az a "lény" a ki a "falban lakik"?:D:D:D
süti beállítások módosítása