ádám83 2010.02.06. 08:09

Hihetetlenül furcsa álmom volt az éjszaka. Ennyire valóságos még sohasem volt.

Azt álmodtam, hogy az a bizonyos éjszaka volt. Amikor Róberttel, meg Mariannal együtt ittam a kávézóban, még novemben. Mivel eredetileg is volt egy csomó befejezetlen munkám, úgy döntttem kockáztatok, és beülök a kocsiba, hogy reggelre hazaérjek. Gondoltam úgyse lesz senki az utakon, főleg rendőr nem, hajnalban biztos senki nem fog igazoltatni.

Határ meg úgysincs már, mivel az EU-ban vagyunk. Na beültem a kocsiba, de ugyebár ittas voltam és elindultam ahelyett, hogy taxit hívtunk volna és elvitt volna a fogadóba. Lehúztam mégegy felest. Igaziból is lehúztam még egy felest, csakúgy mint az álmomban.

Miután elindultam, rá egy félórára kezdtem érezni a pia álmosító hatását. De a legutolsó vodka is eléggé beütött azt hiszem. És ekkor le akartam vágni egy kanyart, mikor annyit láttam, hogy egy kamion van előttem. Belecsapódtam és minden elsötétült. Olyan zinten felriadtam, hogy két percig tartott, míg észhez tértem.

Olvastam valahol, hogy nem csak egyfajta jelen létezik, hanem sok-sok egymás mellett, mivan ha ez egy másik jelen volt, amiben meghaltam?? Arra gondolok, hogy ez akár egy másik lehetséges világ volt, amiben elindultam és meghaltam, mivel nem mentem a fogadóba, így nem kerültem a szobába sem.

Lehet, hogy meghaltam volna, ha nem kerülök ide????

Mi van akkor, ha a szoba mentett meg? Mi van, ha a szoba akarta, hogy így legyen?

Jó, mondjuk csak egy álom volt, de ez elég valóságosnak tűnt. Egyébként amióta a szobában vagyok, sokkal elevenebbek az álmaim. Eddig is gyakran emlékeztem az álmaimra, de itt ebben a helyiségben mintha élénkebbek lennének.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr461732256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.02.06. 19:22:14

Igazad van, több jelen is van...vagyis több idősík..vagy nemtom elmagyarázni :D
szóval...Nagy valószínüséggel lehet, hogy egy másik idősíkon nem hívtál taxit, hanem kocsival mentél, és ott meghaltál..
Az életben 1 lehetőséget sem szabad kizárni!

Huzsi22 2010.02.06. 21:43:11

nah és akkor még van egy 3.-ik , hogyha Róbertékhoz mész..akkor mi is van?

ádám83 2010.02.06. 23:29:12

Hozzájuk nem tudtam volna menni.

Gordon Freeman 2010.02.07. 09:36:48

és ha nem ittad volna meg azt az uccsó vodkát?

ádám83 2010.02.07. 11:44:44

Nem tudom...ígyis ugyis részeg voltam
süti beállítások módosítása