ádám83 2010.01.21. 10:52

Ma reggel aránylag jó volt a víz, most alig éreztem rajta a klórszagot...vagy csak már annyira hozzászoktam, hogy nem vagyok képes érzékelni. Victor ma elmegy a rendőrségre és közölni fogja a rendőrökkel, hogy mi mit tudunk. Fog beszélni az ajtaja alatt becsúsztatott titokzatos üzenetekről és arról is, hogy a birtokában volt egy videofelvétel a Dracoval kapcsolatosan.

Számomra csupán az nem világos, hogy ki üzent nekem a Netwiteren, az miért mondta hogy ne bízzak meg Victorban. Igen régóta ismerem, miért verne át éppen ő, főleg, hogy ilyen helyzetben vagyok? Mindenesetre nem mondom neki, ha olvassa ezt a blogot, akkor meg majd tudni fogja, hogy vannak azért történések velem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr511689658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása